Hi,
Ik heb zojuist mijn pc gebouwd en in elkaar gezet met onderstaande onderdelen:
- Intel Core i5-6400 Boxed
- Gigabyte GA-H110M-S2H
- Seagate Desktop HDD, 1TB
- Phanteks Eclipse P400S Zwart Window
- be quiet! Dark Rock Pro 3
- Crucial CT2K8G4DFD8213
- Corsair CX450M
- Samsung 850 EVO 250GB
Nu heeft deze case 2 ventilators erbij en een led strip/verlichting.
Waar op het Motherboard moet ik die aansluiten (kabels van ventilators en kabels van led strip)
Led strip DACHT ik dat ik die er goed heb ingedaan maar die doet het blijkbaar nog niet.
Er is 1 aansluiting voor 1 ventilator op t Motherboard (1 voor CPU waar ik de Be Quiet voor gebruik en 1 overige waar ik dus die andere 2 op moet aansluiten (?) Nu heb ik dus 2 extra aansluitingen nodig, hoe? En omdat die Be Quiet enorm groot is kan ik niet bij de enigste ventilatie ingang die er is op t Motherboard.
Check foto's:

De plek met de kabels zijn led, reset en power kabels die van mijn kast in me Motherboard moeten. Volgensmij hier? Power knop en reset knop doet het, led niet.

Wat is deze kabel en waar moet je in?

De Be Quiet ventilator die de andere ventilator ingang blokkeert.

Dit zijn de 2 kabels van de bij de case geleverde ventilators. Waar en hoe kan ik ze laten werken terwijl mijn Be Quiet de enigste ingang blokkeert?

Nieuwe foto van beeldscherm probleem (Check me eerstvolgende reactie)
Alvast bedankt, en sorry als dit topic verkeerd staat!
Ik heb zojuist mijn pc gebouwd en in elkaar gezet met onderstaande onderdelen:
- Intel Core i5-6400 Boxed
- Gigabyte GA-H110M-S2H
- Seagate Desktop HDD, 1TB
- Phanteks Eclipse P400S Zwart Window
- be quiet! Dark Rock Pro 3
- Crucial CT2K8G4DFD8213
- Corsair CX450M
- Samsung 850 EVO 250GB
Nu heeft deze case 2 ventilators erbij en een led strip/verlichting.
Waar op het Motherboard moet ik die aansluiten (kabels van ventilators en kabels van led strip)
Led strip DACHT ik dat ik die er goed heb ingedaan maar die doet het blijkbaar nog niet.
Er is 1 aansluiting voor 1 ventilator op t Motherboard (1 voor CPU waar ik de Be Quiet voor gebruik en 1 overige waar ik dus die andere 2 op moet aansluiten (?) Nu heb ik dus 2 extra aansluitingen nodig, hoe? En omdat die Be Quiet enorm groot is kan ik niet bij de enigste ventilatie ingang die er is op t Motherboard.
Check foto's:

De plek met de kabels zijn led, reset en power kabels die van mijn kast in me Motherboard moeten. Volgensmij hier? Power knop en reset knop doet het, led niet.

Wat is deze kabel en waar moet je in?

De Be Quiet ventilator die de andere ventilator ingang blokkeert.

Dit zijn de 2 kabels van de bij de case geleverde ventilators. Waar en hoe kan ik ze laten werken terwijl mijn Be Quiet de enigste ingang blokkeert?

Nieuwe foto van beeldscherm probleem (Check me eerstvolgende reactie)
Alvast bedankt, en sorry als dit topic verkeerd staat!
[ Voor 5% gewijzigd door Twanofzo op 12-07-2016 20:31 ]