Beste tweakers!
Bedoeling van het systeem
Het systeem zal voornamelijk gewoon gebruikt worden als dagelijks systeem maar moet ook goed overweg kunnen met virtualisatie en hier en daar al eens een game kunnen draaien zoals GTA IV.
Wat betreft de virtualisatie, ik volg een opleiding Netwerkbeheerder en aangezien we volgend jaar een hele opstelling van servers gaan doen, is het handig om genoeg speling te hebben qua ram.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximaal 1300 - 140€
Hardware / randapparatuur dat ik nog heb
Scherm, toetsenbord, muis, hdd's & ssd's heb ik hier nog.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Be Quite! ziet er een zeer high-end producent uit voor stille en kwaliteitsvolle producten.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Stilte is wel wat ik verwacht van mijn nieuw systeem, aangezien het in men slaapkamer staat.
1 M2 slot is leuk voor in de toekomst en USB C mag liefst ook niet ontbreken.
Ga je overklokken?
Neen.
Wat verwacht je van ons?
Had graag voordat ik bestel gehoord van de tweakers hier, wat ze van het systeem vinden dat ik ondertussen al bij elkaar heb gezocht. Zoiets als '' the best bang for the buck situatie ".
Extra opmerking betreft de GPU
In mijn wenslijst staat een RX 480 van AMD, ik zie dat als een zeer interessante keuze maar ik zou dan wachten tot er andere merken uitkomen met custom coolers en de 8-pin aansluiting.
Jullie zijn al bedankt op voorhand om de tijd te nemen om dit eens na te kijken!
Grtz Bart
Bedoeling van het systeem
Het systeem zal voornamelijk gewoon gebruikt worden als dagelijks systeem maar moet ook goed overweg kunnen met virtualisatie en hier en daar al eens een game kunnen draaien zoals GTA IV.
Wat betreft de virtualisatie, ik volg een opleiding Netwerkbeheerder en aangezien we volgend jaar een hele opstelling van servers gaan doen, is het handig om genoeg speling te hebben qua ram.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximaal 1300 - 140€
Hardware / randapparatuur dat ik nog heb
Scherm, toetsenbord, muis, hdd's & ssd's heb ik hier nog.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Be Quite! ziet er een zeer high-end producent uit voor stille en kwaliteitsvolle producten.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Stilte is wel wat ik verwacht van mijn nieuw systeem, aangezien het in men slaapkamer staat.
1 M2 slot is leuk voor in de toekomst en USB C mag liefst ook niet ontbreken.
Ga je overklokken?
Neen.
Wat verwacht je van ons?
Had graag voordat ik bestel gehoord van de tweakers hier, wat ze van het systeem vinden dat ik ondertussen al bij elkaar heb gezocht. Zoiets als '' the best bang for the buck situatie ".
Extra opmerking betreft de GPU
In mijn wenslijst staat een RX 480 van AMD, ik zie dat als een zeer interessante keuze maar ik zou dan wachten tot er andere merken uitkomen met custom coolers en de 8-pin aansluiting.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i7-6700 Boxed | € 314,90 | € 314,90 |
| 1 | ASRock Fatal1ty H170 Performance | € 115,30 | € 115,30 |
| 1 | Sapphire Radeon RX 480 8GD5 | € 287,- | € 287,- |
| 1 | be quiet! Dark Base 900 (Zwart/Oranje) | € 175,- | € 175,- |
| 1 | be quiet! Dark Rock Pro 3 | € 73,95 | € 73,95 |
| 1 | Corsair Vengeance LPX CMK32GX4M2B3000C15 | € 169,90 | € 169,90 |
| 1 | be quiet! Dark Power Pro 11 550W | € 137,- | € 137,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.273,05 | |
Jullie zijn al bedankt op voorhand om de tijd te nemen om dit eens na te kijken!
Grtz Bart
[ Voor 4% gewijzigd door bart2740 op 12-07-2016 17:46 . Reden: Case vergeten te importeren in de wensenlijst ]