Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• Mark22
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 18-09 23:27
Allereerst wil ik even vermelden dat dit mijn eerste keer word dat ik een abonnement neem, dus ik weet nog niet echt wat een goede deal is etc. Natuurlijk kijk ik zelf wel wat er allemaal aangeboden wordt maar soms gaat het m.b.v tweakers sneller O-)

Ik zoek een?
Abonnement + toestel met de volgende eisen:
-Minimaal 1GB data.
-Ik bel/SMS bijna niet dus 50min/sms is meer dan voldoende.
-Natuurlijk moet het toestel zo goed mogelijk zijn en het moet Android 6.0+ draaien, dus iets als een S7/P9/M10. Anders een iets minder recent toestel van ongeveer 5 inch.

Wat is je budget?
Zolang het maar onder de €30/maand blijft. Eenmalige toestelprijs rond de €150.

Wat heb je zelf al gevonden?
Tot nu toe lijken deze wel goede deals:
https://www.tele2.nl/shop...IyFroGskc4CFagx0wodkNgJIg
https://www.belsimpel.nl/...onnement#aanb_24502_29253
https://www.belsimpel.nl/...dsnieuwe#aanb_24502_29259
https://www.belsimpel.nl/...onnement#aanb_24502_29253
Als ik nog een andere mogelijk goede deal tegenkom dan vul ik deze lijst aan.

[ Voor 39% gewijzigd door Mark22 op 26-07-2016 16:39 ]

• AquaSheep
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 12-11 19:16
Als je weinig geeft om het allernieuwste te hebben zou je kunnen kijken naar de Samsung Galaxy S6 incl. Tele2 100 min/sms + 1GB. T.o.v. hetzelfde abonnement met de S7 scheelt dat bijna €200 over twee jaar.

• Mark22
AquaSheep schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 18:16:
Als je weinig geeft om het allernieuwste te hebben zou je kunnen kijken naar de Samsung Galaxy S6 incl. Tele2 100 min/sms + 1GB. T.o.v. hetzelfde abonnement met de S7 scheelt dat bijna €200 over twee jaar.
Dat is ook een optie, ik ben net ook al gaan kijken naar de flagships van vorig jaar.
Ik had gister ook een reclame gezien waar ze zeiden dat je je niet gebruikte SMS/minuten/MB's mee kon nemen naar de volgende maand. Ik weet niet meer welke provider dat was. Kan iemand mij hier meer over vertellen? Misschien eventuele ervaringen of dingen waar ik op moet letten?

• Pepper92
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 19:28
AquaSheep schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 18:16:
Die Tele2 aanbieding moest ik persoonlijk wel om lachen: in februari bij T-mobile een abo voor €26,50 afgesloten met 6gb, 120 min nl+eu en onbeperkt sms.
Heb even gekeken: klik. S6 met 3GB data en 120 min voor €26/mnd + €100 bijbetalen.

Via CashbackXL krijg je nog €25 terug overigens, maar dat geldt voor ieder abonnement. En bij T-mobile is er T-Mobile Samen. Sinds de start krijg ik daarmee €2,50 korting per maand.

• Mark22
Ik ben uiteindelijk op deze gekomen: https://www.belsimpel.nl/...onnement#aanb_24502_29253

Goed toestel voor een best wel lage prijs lijkt mij. Hier zal ik toch geen spijt van krijgen?

[ Voor 138% gewijzigd door Mark22 op 17-07-2016 17:54 ]

Verwijderd

De Huawei P9 is een zeer goede smartphone met een uitstekende camera.

• Mark22
Verwijderd schreef op zondag 17 juli 2016 @ 19:55:
De Huawei P9 is een zeer goede smartphone met een uitstekende camera.
Dat mag ook wel ;)
Ook vond ik deze nog: https://www.belsimpel.nl/...dsnieuwe#aanb_24502_29259
Is de S7 de meerprijs waard?

Verwijderd

De Samsung Galaxy S7 is een van de beste smartphones van het ogenblik en zeker de meerprijs waard.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 18-07-2016 07:43 ]

• Mark22
Ik heb alle deals die ik gevonden heb in het starttopic gezet. Daarbij heb ik ook de HTC 10 Lifestyle toegevoegd, goede allrounder met metalen achterkant wat ik een grote plus vind t.o.v glas. Wat minder duur dan de normale HTC 10 dus vandaar deze.

• Gadgeteer
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 11-11 12:32
Mark22 schreef op zondag 17 juli 2016 @ 21:12:
[...]
Dat mag ook wel ;)
Ook vond ik deze nog: https://www.belsimpel.nl/...dsnieuwe#aanb_24502_29259
Is de S7 de meerprijs waard?
De meerprijs waard? Dat ligt eraan wat je ermee gaat doen.
Als die Huawei P9 alles prima kan doen wat je ermee wilt, dan is iedere meerprijs niet te verantwoorden.

Kan die Samsung iets wat je absoluut niet wilt missen en wat die Huawei niet kan? Dan is hij de meerprijs waard.

Zoals je ziet kan iemand niet zomaar roepen dat iets wel of niet de meerprijs waard is, wanneer hij niet weet wat de eisen zijn.

• Mark22
Gadgeteer schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 14:14:
[...]

De meerprijs waard? Dat ligt eraan wat je ermee gaat doen.
Als die Huawei P9 alles prima kan doen wat je ermee wilt, dan is iedere meerprijs niet te verantwoorden.

Kan die Samsung iets wat je absoluut niet wilt missen en wat die Huawei niet kan? Dan is hij de meerprijs waard.

Zoals je ziet kan iemand niet zomaar roepen dat iets wel of niet de meerprijs waard is, wanneer hij niet weet wat de eisen zijn.
Dat is wel waar ;). Maar wat ik met het toestel ga doen kan ik wel heel specifiek zeggen:

-Mooie foto's maken, en doordat ik een beetje trillende handen heb komt de OIS op de S7 wel goed van pas, maar ik denk dat het zonder OIS wel meevalt. (filmpjes maak ik vrijwel niet)
-Qua accuduur zou het fijn zijn als de accu na 2 uur spotify (offline), 2 uur social media en kwartier spelletjes nog 10% is voor eventuele noodgevallen.
-Al zal ik een hoesje gebruiken, toch heb ik liever een metalen behuizing omdat dat minder snel breekt.
-Qua software maakt het niet uit of het EMUI of TouchWiz is, want momenteel heb ik al TW en ik wil best wat nieuws proberen. Dus welke het langst en het snelst geüpdate word krijgt mijn voorkeur. (qua software)

Dus in het kort: (Het belangrijkste eerst, het laatste vind ik het minst belangrijk)

Prestaties: Met mijn gebruik gelijk lijkt mij.
Prijs: P9
Accu: Ik denk S7
Grootte: S7
Software: P9 (Is weer eens wat nieuws)
Camera: S7
Materiaal: P9
Scherm: S7
Fingerprintscanner: S7

Verwijderd

Qua accuduur is de Huawei Mate 8 is nog beter dan op de S7. Ik speel Spotify goede twee uur per dag lees een paar uur e-books. Meestal heb ik 's avonds nog zo'n 30 tot 40% over.
De camera is goed, maar minder dan de S7 en P9, die voor het ogenblik aan de top van de smartphone camera's staan.
De camera op de P9 moet niet veel onderdoen voor die op de S7. Qua updates zijn Samsung en Huawei niet bij de snelsten.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 22-07-2016 16:31 ]

• Mark22
Verwijderd schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 16:26:
Qua accuduur is de Huawei Mate 8 is nog beter dan op de S7. Ik speel Spotify goede twee uur per dag lees een paar uur e-books. Meestal heb ik 's avonds nog zo'n 30 tot 40% over.
De camera is goed, maar minder dan de S7 en P9, die voor het ogenblik aan de top van de smartphone camera's staan.
De camera op de P9 moet niet veel onderdoen voor die op de S7. Qua updates zijn Samsung en Huawei niet bij de snelsten.
De Mate 8 is te groot, die zal nooit comfortabel in mijn broekzak zitten. Qua grootte is 146x73mm het maximale. Het liefst rond de 142x70mm, wat dus zo groot is als de S7

• Gadgeteer
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 11-11 12:32
Ga eens naar een winkel waar ze ze beiden hebben liggen en bekijk ze ter plekke. Voel hoe ze in je hand liggen en speel er even mee.

• Sirhc_95
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 22:20
Ik weet niet of je een student bent, zo ja dan heeft Ben hier wel leuke aanbiedingen: https://www.ben.nl/student. Weliswaar niet allemaal het nieuwste van het nieuwste, maar een S6 kan in mijn ogen nog prima mee.

• Mark22
Gadgeteer schreef op maandag 25 juli 2016 @ 09:58:
Ga eens naar een winkel waar ze ze beiden hebben liggen en bekijk ze ter plekke. Voel hoe ze in je hand liggen en speel er even mee.
Mijn vader heeft een Galaxy S5 en qua breedte (met hoesje) is die vrijwel ideaal voor mij. Qua lengte zit ie vrijwel op het maximale want ik heb er laatst een stukje mee gefietst om te kijken of dat wel comfortabel zit, dat was nog net het geval. Maar de P9 kan nog net.
Sirhc_95 schreef op maandag 25 juli 2016 @ 11:39:
Ik weet niet of je een student bent, zo ja dan heeft Ben hier wel leuke aanbiedingen: https://www.ben.nl/student. Weliswaar niet allemaal het nieuwste van het nieuwste, maar een S6 kan in mijn ogen nog prima mee.
Aankomend schooljaar is m'n examenjaar, dus helaas kan ik daar nog geen gebruik van maken :-(

[ Voor 3% gewijzigd door Mark22 op 25-07-2016 13:30 ]

• Chic de Friemel
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 10-09 09:09
Ik ben, net zoals Tweakers, zeer tevreden over de Motorola Moto G3:

pricewatch: Motorola Moto G (2015) 2GB ram, 16GB opslag Zwart

Voor €177, iets boven budget, maar soit.

Heb er zelf een Ben Sim Only abonnement bij; 1 Gb op 4G + 60 min/sms voor €9,99. Ben vooralsnog tevreden over de dekking.

• Sheva
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 07-11 04:30
Mark22 schreef op maandag 25 juli 2016 @ 13:29:
[...]

Mijn vader heeft een Galaxy S5 en qua breedte (met hoesje) is die vrijwel ideaal voor mij. Qua lengte zit ie vrijwel op het maximale want ik heb er laatst een stukje mee gefietst om te kijken of dat wel comfortabel zit, dat was nog net het geval. Maar de P9 kan nog net.

[...]

Aankomend schooljaar is m'n examenjaar, dus helaas kan ik daar nog geen gebruik van maken :-(
Student is student ;) Je kunt gewoon proberen gebruik te maken van de actie met een kopie inschrijving van je huidige school. Grote kans dat ze het niet eens controleren of gewoon goedkeuren..

• Mark22
Chic de Friemel schreef op maandag 25 juli 2016 @ 14:00:
Ik ben, net zoals Tweakers, zeer tevreden over de Motorola Moto G3:

pricewatch: Motorola Moto G (2015) 2GB ram, 16GB opslag Zwart

Voor €177, iets boven budget, maar soit.

Heb er zelf een Ben Sim Only abonnement bij; 1 Gb op 4G + 60 min/sms voor €9,99. Ben vooralsnog tevreden over de dekking.
Ik zoek geen budget toestellen, maar echt high-end van dit jaar of misschien van vorig jaar. Dus iets als een P9/S7 waar ik nu tussen zit te twijfelen. Anders had ik er wel een hele hoop andere toestellen tussen gezet ;)
Sheva schreef op maandag 25 juli 2016 @ 14:04:
[...]

Student is student ;) Je kunt gewoon proberen gebruik te maken van de actie met een kopie inschrijving van je huidige school. Grote kans dat ze het niet eens controleren of gewoon goedkeuren..
Het is inderdaad het proberen waard, echter zit er niet echt een geschikt toestel tussen. De S6 misschien maar ik weet niet hoe de accu is (De ene zegt goed, de andere zegt slecht),en het geheugen is niet uitbreidbaar wat ik liever wel heb.

• Sheva
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 07-11 04:30
Mark22 schreef op maandag 25 juli 2016 @ 14:50:
[...]

Ik zoek geen budget toestellen, maar echt high-end van dit jaar of misschien van vorig jaar. Dus iets als een P9/S7 waar ik nu tussen zit te twijfelen. Anders had ik er wel een hele hoop andere toestellen tussen gezet ;)

[...]

Het is inderdaad het proberen waard, echter zit er niet echt een geschikt toestel tussen. De S6 misschien maar ik weet niet hoe de accu is (De ene zegt goed, de andere zegt slecht),en het geheugen is niet uitbreidbaar wat ik liever wel heb.
Ik heb zelf de S6, met de accu is zeer weinig mis. Mocht je Xtrestolite (Custom Rom) erop zetten dan vind je echt weinig beters op de markt (Goede accuduur, erg goede prestaties van de telefoon). Dat geheugen kan dan een probleem zijn idd, maar ik ervaar dat zelf niet zo. Grote bestanden kun je wegzetten in de cloud eventueel en met een shitload aan foto's op mijn toestel i.c.m. de zeer lichte rom heb ik nog 7gb over..

Voor zover mijn bijdrage. Succes met je zoektocht ;)

• Mark22
Sheva schreef op maandag 25 juli 2016 @ 15:01:
[...]

Ik heb zelf de S6, met de accu is zeer weinig mis. Mocht je Xtrestolite (Custom Rom) erop zetten dan vind je echt weinig beters op de markt (Goede accuduur, erg goede prestaties van de telefoon). Dat geheugen kan dan een probleem zijn idd, maar ik ervaar dat zelf niet zo. Grote bestanden kun je wegzetten in de cloud eventueel en met een shitload aan foto's op mijn toestel i.c.m. de zeer lichte rom heb ik nog 7gb over..

Voor zover mijn bijdrage. Succes met je zoektocht ;)
Is jouw gebruik ongeveer gelijk met hoe ik de S6 dan zal gaan gebruiken? Als dat het geval is dan denk ik dat de S6 goed genoeg voor mij is.

-Qua accuduur zou het fijn zijn als de accu na 2 uur spotify (offline), 2 uur social media en kwartier spelletjes nog 10% is voor eventuele noodgevallen.

Echter vraag ik me af hoelang en hoe snel ie nog geüpdate wordt. Volgens AA: http://www.androidauthority.com/android-7-0-update-679175/ zal ie pas na een half jaar Android N krijgen.
Terwijl sommige sites zeggen dat ie in Q4 2016 al Android N krijgt

Misschien vind ik de S6 Edge ook wel wat; Echter weet ik niet of ie de meerprijs waard is want ik hoor veel mensen zeggen dat het amper wat toevoegt. En ik moet 'm zeker nog een keer in een winkel wat uitproberen om te kijken of het prettig in de hand ligt.

[ Voor 28% gewijzigd door Mark22 op 25-07-2016 16:02 ]

Pagina: 1