Ik ga in het weekend mijn HD's formateren en win2000 instaleeren. Maar nu heb ik dingen die ik wel wil backuppen. Ik heb geen tapestreamer/zipdrive/cd-r...maar nu wilde ik mijn 2e HD gebruiken (dat is niet mijn primaire schijf) om dingen te backuppen. Maar.......als ik dingen heb opgeslagen en ik haal hem uit de pc en ik formateer mijn andere HD en FDISK hem en zet er WIN2000 op....kan ik dan later mijn backup HD weer installen en de gegevens eraf halen waarna ik die ook formateer?
Jup, kan. Zelf pasgeleden ook nog gedaan omdat om een vage reden Windows op de verkeerde schijf wilde installen.
"For although dreams are in all of us, few hands may grasp their moth-wings without tearing them"
~ H.P. Lovecraft
nou dan ga ik zaterdag maar weer format c: intypen
(voor de 2e keer in 2 weken) dan kan ik gelijk weer mijn verloren 10gig terugtoveren
yep, geen enkel probleem. Zolang Windows 2000 tenminste het formaat wat op die andere harddisk staat kan lezen.
Ik neem aan dat dat Windows 95/98/ME/2000 is? Dan is het geen enkel probleem. Als je linux ext2 (ofzo) partities hebt lijkt me het wel een probleem worden.
't kan trouwens zelfs op dezelfde schijf via een andere partitie, en je 2e schijf hoeft er ook niet uit (maar ik kan wel begrijpen dat je dat voor de zekerheid toch maar wel doet
).
Ik neem aan dat dat Windows 95/98/ME/2000 is? Dan is het geen enkel probleem. Als je linux ext2 (ofzo) partities hebt lijkt me het wel een probleem worden.
't kan trouwens zelfs op dezelfde schijf via een andere partitie, en je 2e schijf hoeft er ook niet uit (maar ik kan wel begrijpen dat je dat voor de zekerheid toch maar wel doet
Ja het is een FAT32 win98 schijf dus dat zal dan geen probleem opleveren. Maar dat partitie is geen optie want ik wil weer nieuwe partities aanmaken dus moet alles weg (i.v.m met 10 verloren GB's.....die zitten ergens in de primaire dos partitieOp dinsdag 26 juni 2001 15:26 schreef CubicQ het volgende:
yep, geen enkel probleem. Zolang Windows 2000 tenminste het formaat wat op die andere harddisk staat kan lezen.
't kan trouwens zelfs op dezelfde schijf via een andere partitie, en je 2e schijf hoeft er ook niet uit (maar ik kan wel begrijpen dat je dat voor de zekerheid toch maar wel doet).
Pagina: 1