wat zijn de systeemeisen voor windows2000? Graag de OFFICIËLE systeemeisen!! (ik kan ze nergens vinden (ook nie op de microsoft.com site)).
Je eigen topic omhoogkicken binnen 15 minuten is _niet_ netjes ! 
We zijn hier geen helpdesk...
Tevens hoort jouw vraag hier niet thuis. Ik zal hem dus moven naar WOS.
Aannames zijn fataal.
Op dinsdag 26 juni 2001 15:19 schreef Urnie het volgende:
kijk op de doos
of heb je die nie
whoops!! mijn foutOp dinsdag 26 juni 2001 15:20 schreef Cobus_NL het volgende:
Zoeken kan je ook niet. Hier vind je wat je zoekt.
Neem deze systeemeisen wel met een korreltje zout hoor... een wat minder systeem draait win2k ook vrij redelijk, zolang er maar genoeg geheugen in zit...
- We Are Borg
- Registratie: April 2000
- Laatst online: 21:52
Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
He he, het waren er 16Op dinsdag 26 juni 2001 15:17 schreef GaMeOvEr het volgende:
Je eigen topic omhoogkicken binnen 15 minuten is _niet_ netjes !
ik ga hem op PII448mhz met 128mb ram draaien (wordt 256mb dus dat zit wel goed)Op dinsdag 26 juni 2001 15:22 schreef Lord-M het volgende:
Neem deze systeemeisen wel met een korreltje zout hoor... een wat minder systeem draait win2k ook vrij redelijk, zolang er maar genoeg geheugen in zit...
Verwijderd
npOp dinsdag 26 juni 2001 15:22 schreef EbAyzo het volgende:
[..]
whoops!! mijn foutTNX!!!!!
Maaruh, zoals LordP al zei, met minder systeemeisen lukt het wel ja, alleen (sorry) lijken de vertragingen bij de NS ineens wel een stuk korter
Op dinsdag 26 juni 2001 15:24 schreef Cobus_NL het volgende:
[..]
np
Maaruh, zoals LordP al zei, met minder systeemeisen lukt het wel ja,
![]()
![]()
![]()
:?alleen (sorry) lijken de vertragingen bij de NS ineens wel een stuk korter
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
(bedoel je dat je dan gewend bent te wachten
) .
Verwijderd
Dit heeft er nu helemaal niks meer mee te maken
, maar toen ik vroeger naar Amsterdam ging (UvA) moest ik in Lelystad bijna een half uur wachten. Snappie
.
(het was dus een geintje)
(het was dus een geintje)
http://www.microsoft.com/windows2000/professional/evaluation/sysreqs/Op dinsdag 26 juni 2001 14:59 schreef EbAyzo het volgende:
wat zijn de systeemeisen voor windows2000? Graag de OFFICIËLE systeemeisen!! (ik kan ze nergens vinden (ook nie op de microsoft.com site)).
Ze staan er dus duidelijk wel he en ook niet moeilijk te vinden. In het vervolg wat beter zoeken
"De kans dat een snee brood op een nieuw tapijt valt met de beboterde zijde onderaan, is recht evenredig met de prijs van het tapijt"
iemand ervaring met een p200 MMX + 48 Mb RAM?
of soortgelijk?
ik wil er een router met een beetje web/ftp server op maken (web/ftp voor eigen gebruik)
of soortgelijk?
ik wil er een router met een beetje web/ftp server op maken (web/ftp voor eigen gebruik)
Moet kunnen, maar na een klein tijdje wordt de com heel langzaam ivm gebrek aan geheugenOp dinsdag 26 juni 2001 15:56 schreef monkel het volgende:
of soortgelijk?
Moet makkelijk kunnen, alleen is het geheugen echt wel de bottleneck.
wat is de makkelijkste manier om de belangrijkste gegevens op een removable harddisk te backuppen (inbelgegevens/adresboek/mijn documenten en wat andere shit)
Op dinsdag 26 juni 2001 16:36 schreef EbAyzo het volgende:
wat is de makkelijkste manier om de belangrijkste gegevens op een removable harddisk te backuppen (inbelgegevens/adresboek/mijn documenten en wat andere shit)
"The problem with internet quotes is that you can't always depend on their accuracy" ~Abraham Lincoln, 1864.
Nee maar wel met een P166MMX met 32 Mb ram in Win 2000>:) het werkt!! zelfs met een FTP-, webserver, router, firewall, proxy opOp dinsdag 26 juni 2001 15:56 schreef monkel het volgende:
of soortgelijk?
Je moet er alleen niet op gaan werken dan dat gaat echt retetraag...maar als server merk je er niet zoveel van
Ik heb er ondertussen wel 160 Mb memory inzitten maar met 32 werkte die ook prima
We praten toch over proff. ipv server?
Het is heel eenvoudig bij W2k, gewoon steeds je taskman. oproepen en kijken hoeveel geheugen hij gebruikt. Had hier laatst een Small Buisiness server die standaard 350Mb gebruikte... Daar gingen dus wat meer reepjes in om het zooitje goed te houden, er isnl. niks zo erg als swappen brr...
Het is heel eenvoudig bij W2k, gewoon steeds je taskman. oproepen en kijken hoeveel geheugen hij gebruikt. Had hier laatst een Small Buisiness server die standaard 350Mb gebruikte... Daar gingen dus wat meer reepjes in om het zooitje goed te houden, er isnl. niks zo erg als swappen brr...
diskeltische lurker
ik heb hem draaien op mn server dat is een 166Mhz met 32mb ram niet heel erg veel maar komt nog bij, het draaid en ik heb een server perfect
Pagina: 1