Toon posts:

PII 350 / ASUS P2B, optimale o'clock?

Pagina: 1
Acties:
  • 130 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Wie heeft deze combinatie op overclock lopen en wat is die configuratie van je MB?
Ik heb geprobeerd dit setje te overclocken, maar het lijkt erop dat bij de minste overclocking het systeem instabiel word.

any info appreciated,
Flugel

• bjck
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 03-01 20:09
Ik heb het zelfde setje... De oplossing voor de perfecte oc is simpel..

- Zorg voor een AGP kaart die 85 Mhz AGP bus niet erg vind... :) voorkeur een g-force
- Tape de pinnen (als ik het goed heb, moet je ff zoeken) a 120 en b 119 en b 121 af voor 2.2 volt
'k ben niet helemaal zeker over die pinnen.. heb het thuis erguns staan.
- bus op 133 Mhz zetten en goed coolen.
- Mem PC133 of anders op CAS 3 zetten in bios.

Moet ik nog doen.. heb het geprobeert met andere vid kaart maar moet nog ff sparen

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

Verwijderd

Voor 2.2v moet je de volgende pinnen tapen: A121, A119, B119. Ik heb het zelf ook moeten doen met een Celeron 300 op dit bord. Die werkte niet op 450 met 2,0v (default). Nu draait ie toch op 464 (2,2v) met standaard fan.

• bjck
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 03-01 20:09
blijkt maar weer dat het geheugen me toch weer in de steek liet met die pinnetjes... :)

maarja je kan op www.overclockers.com kijken in de database hoever je kan komen met jouw serienummer van je PII 350

De mijne komt uit ierland met nummer sl2wz maar moet nog andere vid kaart halen :(

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

• Perphide
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21-04-2024
Hoe kan ik uberhaupt de FSB verhogen... ik heb namelijk exact hetzelfde mobo+cpu

• ipsec
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-08 13:13
Op zondag 12 mei 2002 09:06 schreef SilentSniper het volgende:
Hoe kan ik uberhaupt de FSB verhogen... ik heb namelijk exact hetzelfde mobo+cpu
Met jumpers op het moederbord, jumpersettings staan op het bord geprint

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:57
Op zondag 12 mei 2002 09:06 schreef SilentSniper het volgende:
Anders kijk je even in de manual :? Als je 'm kwijt bent kun je ook op de Asus site kijken, hier een zogenaamd WebBook van de P2B, daarin staan ook de jumpersettings voor de FSB :)
If you don't mind doe ik 'm op slot, heb je wel naar de datum gekeken? En dat voor zo'n relatief makkelijke searchvraag.

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.