Game: SuperPipeline

Pagina: 1
Acties:

• JC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-11-2025

JC

- minimalistic -

Topicstarter
Heyz,
Ik heb ooit eens een spel gespeeld op de Commodore 64 ofzo dat Superpipeline heette. Dan moest je met een mannetje zorgen dat het water door de pijpleidingen bleef stromen, als er een kink in zat kon je met een belletje een mol oproepen die het zaakje dan ging repareren.

Ken iemand dit spel nog en is het beschikbaar voor de PC? :)

Verwijderd

dat is lang geleden zeg :) ik zou het niet weten of er een pc versie van is

• JC

JC

- minimalistic -

Topicstarter
Ik dacht zelf dat het misschien met een emulator zou kunnen ofzo, maar daar ben ik niet echt bekend mee. Iemand wel :D ?

• Bass64
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-10-2023

Bass64

Be Good, Be There, Bye Bye

jah ik ken dat spel van de C64, heb het ook is op de pc gespeeld was een iets andere versie, dan moest je van dat witte spul door zo'n vlees ding laten gaan en dan kwam er langzaam een filmpje

AMD XP2400+, ASUS A7V333, ATI 9800 Pro 128mb, SBlive Audigy 2, 768MB DDR 2700, 96.4GB HDD + 120 GB in raid 2+0

Verwijderd

Hee, die ken ik ook! Het was een van my favo spellen. (Na double dragon dan).

Verwijderd

Dat was inderdaad een heel wreed spel met een aanstekelijk muziekje ja. Ik heb hem ook nog vaak gespeeld als klein jochie ;)

En vanzelfsprekend kun je deze op je pc spelen.

C64 emulator downen, superpipeline downen, en gamen maar.

Zie www.c64.com

Enjoy 8-)

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 14-02 17:36

Hu9o

Schokkend

Op dinsdag 26 juni 2001 14:58 schreef JC het volgende:
Heyz,
Ik heb ooit eens een spel gespeeld op de Commodore 64 ofzo dat Superpipeline heette. Dan moest je met een mannetje zorgen dat het water door de pijpleidingen bleef stromen, als er een kink in zat kon je met een belletje een mol oproepen die het zaakje dan ging repareren.

Ken iemand dit spel nog en is het beschikbaar voor de PC? :)
Ja ik ken het spel ook nog heel goed, was namelijk vet laggè. Maar het hete gewoon Pipeline, niet super pipeline.
Maar goed was het wel. Zelf moetst je beesten plat rammen, en die mol ging de gaten stoppen!!! :Y)

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Verwijderd

ik had een keer pipeline maar dat was met een loodgieter en dan moest je zorgen dat het water bleef stromen ofzo

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

Dit topic brengt allemaal weer goede oude herineringen boven. Toen waren er nog geen problemen met geheugen, of onverklaarbare vastlopers.

Maar ik ben op zoek naar een ander spel, ook voor de C64. Het was in een veld net zo als packman. En er waren gele, blauwe en rode beesten (net als van dat peugeot logo). En je moest de andere beesten afschieten. Ook kon je dit coöpen met z'n 2en. Weet iemand nog hoe dit hete? :)

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

• JC

JC

- minimalistic -

Topicstarter
Thnx dudes, erg leuk om die oude tijd weer een beetje te (her)beleven :o

Helaas komt mij het spel van de reply hierboven niet bekend voor ... sorry.

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 25-12-2025
En er waren gele, blauwe en rode beesten (net als van dat peugeot logo). En je moest de andere beesten afschieten.
Wizard of wor

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

Op woensdag 27 juni 2001 13:11 schreef blouweKip het volgende:

[..]

Wizard of wor
Jup dat is hem!! bedankt

Verwijderd

Dit topic brengt allemaal weer goede oude herineringen boven. Toen waren er nog geen problemen met geheugen, of onverklaarbare vastlopers.
Mijn tapedeck at altijd mijn bandjes op... :p of de koppen stonden weer eens verkeerd afgesteld, in iedergeval vaak geklooi met mn C64'je. Maar hij was wel leuk :)
Pagina: 1