Heb een routertje draaien met FreeSCO (486 DX4-100MHz, 8MB RAM), de DHCP server deelt de IP adressen uit aan de clients. Ik heb de printerserver draaien en een Epson Stylus Color 400 aangesloten. Op de client Axis geinstalleerd, maar hij wil niet printen
. Heb volgens mij alles goed ingesteld bij Axis (ip ingevuld en 'lp1' als naam), dus ik weet niet waar het fout zit. Heeft iemand een idee?
Je kunt ook gewoon de printer aan een client hangen en Sharen. Werkt net zo goed en veel simpeler.
Greetz
Greetz
Werkt helaas ook niet.Probeer eens met lp0. Bij mij was het ook zo iets
Klopt, dat is nu ook het geval. Alleen is de printer niet van mij en moet ik dus steeds de andere client aanzetten om te kunnen printen, niet echt handig dus.Je kunt ook gewoon de printer aan een client hangen en Sharen. Werkt net zo goed en veel simpeler.
Verwijderd
helaas dit kan dus nooit werken ik heb een jaar geleden ook geprobeerd met een epson 440 maar epson heeft zijn eigen print manager die de standaard windows manager overschrijft axis kan hier niet mee omgaan en print alleen nog maar onzin jammer maar helaas.
Is er voor de rest ook niemand die een oplossing heeft voor het delen van een Epson printer?
I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.
Print naar het IP adres van de printserver.
Wel even de goede printer installeren natuurlijk. Zorg er trouwens voor dat deze een vast IP adres heeft
Wel even de goede printer installeren natuurlijk. Zorg er trouwens voor dat deze een vast IP adres heeft
Een hele rij microsoft certificeringen.
Pagina: 1