Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• Ruudox
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 11:27
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Ik zoek een?
Vul hier in welk apparaat je zoekt.
Ik heb op dit moment een xiaomi mi4 ben er heel tevreden mee, maar ik wil toch een telefoon met een iets groter scherm en betere camera. de snelheid heb ik niks op aan te merken dus ik hoef er niet perse een high end chip in.

Wat is je budget?
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
ongeveer 400/450 euro (mag ook 2ehands of uit china)

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Wat wil je er precies mee doen? Welke apparatuur heb je al? Wat verwacht je te kunnen gaan doen? Heb je specifieke eisen aan software die moet draaien?
ik haat het om de telefoon achter de lader te moeten doen tussendoor, dus wil wel een telefoon met een accu van min 3500MAH

af en toe een beetje gamen, (clash royale, pkgo, clash of clans). GPS gebruiken, lezen, internetten.

Wat heb je zelf al gevonden?
Heb je zelf al een idee welk apparaat je overweegt? Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden.
eigenlijk zoek ik een galaxy s7 edge, maar dan iets goedkoper.

Ik heb geen voorkeur naar een bepaald merk.

grote pluspunten zijn dus:
grote accu,
goede camera,
fingerprint sensor,
5.5 inch scherm

[ Voor 4% gewijzigd door Ruudox op 12-07-2016 06:08 ]

• Mmore
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 11-11 20:36
OnePlus 3?

Heeft alles wat je wilt volgens mij. De accu is wat 'klein' maar aan de andere kant is dash charge snel en ik lees in reviews dat mensen hier geen problemen mee hebben en gemakkelijk de dag doorkomen.
quote: The Verge Review
The 3,000mAh battery in the OnePlus is good enough to keep it going for a full day of heavy use and the aforementioned quick charging features make it easy to top up when needed. Of all the phones I’ve used this year, the only one that does better is the Samsung Galaxy S7 Edge, and that’s only because it has a 20 percent larger battery.

• Ruudox
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 11:27
Naar de opo3 zat ik inderdaad ook al naar te kijken, hele mooie telefoon.

En dat had ik nog niet gelezen dat de accu z goed was(zal even wat accu benchmarks op gaan zoeken)

bedankt voor de tip:)

Verwijderd

Mijn Huawei Mate 8 heeft een batterij van 4000mAh. Daarmee kom ik gemakkelijk de dag door. Verder is dit een zeer goede en snelle smartphone.

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Nu online
Als je je eisen in de pricewatch gooit komen er ook nog 2 modelltjes uit:
https://tweakers.net/cate...s2VanWUzE2R5I1NDQyUamtrAQ
Moto X Play en Honor 6 Plus?