Het is dan eindelijk zover TUNER moest ook maar eens een wrede casemod doen. 
Hij had net een andere comp gehaald, ding is net 2 mnd oud. De garantie zal hierna wel vervallen zijn
Sorry voor de erg brakkige foto's, maar heb nog geen digcam alleen een quickcam express.
Het begon zo:

Toen kreeg ik het freaky idee.

Zagen...

Dit is het kunststof paneel wat mat blauw was, na polijsten was hij mooi transparant

Foto van gat in paneeltje

even aftekenen...

...en zagen maar ! Let wel: m'n nieuwe computer staat dus nog aan
tijdens deze operatie!

...

...en het gat zit er mooi in. (toen dacht ik is dit eigenlijk wel een goed plan, met zo'n nieuwe comp?!

Maar wat de hek...even stofzuigen.

Paneeltje afwerken en er weer voor.

...JE zus het resultaat is wreed, beter dan verwacht.

Er zit nu ook zo'n blauw neonlampie in, dat geeft een extra spacie effect achter dat blauwe paneeltje.

Vooral 's avonds !
In het echt is het wreed bruut, want dat traanplaat folie op de bodem reflect het licht van het neonlicht.
Wat vinden jullie ervan?
Hij had net een andere comp gehaald, ding is net 2 mnd oud. De garantie zal hierna wel vervallen zijn
Sorry voor de erg brakkige foto's, maar heb nog geen digcam alleen een quickcam express.
Het begon zo:

Toen kreeg ik het freaky idee.

Zagen...

Dit is het kunststof paneel wat mat blauw was, na polijsten was hij mooi transparant

Foto van gat in paneeltje

even aftekenen...

...en zagen maar ! Let wel: m'n nieuwe computer staat dus nog aan
tijdens deze operatie!

...

...en het gat zit er mooi in. (toen dacht ik is dit eigenlijk wel een goed plan, met zo'n nieuwe comp?!

Maar wat de hek...even stofzuigen.

Paneeltje afwerken en er weer voor.

...JE zus het resultaat is wreed, beter dan verwacht.

Er zit nu ook zo'n blauw neonlampie in, dat geeft een extra spacie effect achter dat blauwe paneeltje.
Vooral 's avonds !
In het echt is het wreed bruut, want dat traanplaat folie op de bodem reflect het licht van het neonlicht.
Wat vinden jullie ervan?
....You're just Furious 'cause your car isn't Fast