Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaspov
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05-06 15:54
Irritant probleem met de iPhone 6. Scherm doet soms raar, midden van het scherm reageert dan niet (kan geen pin intoetsen) en als ik klik wordt de klik op een andere plek iets lager geregistreerd. Om gek van te worden. Zeker omdat het komt en gaat. Scherm uit/aan en flight mode lijken tijdelijk te helpen.

Geprobeerd:
-toestel gebackup en reset gedaan om issue met software uit te sluiten. Bij setup en taalkeuze ging het al mis. Midden scherm lijkt dan een drempel.
-achtergelaten in winkel. Na een week terug. Software opnieuw opgezet. Hij doet het in de winkel. Thuis Back-up terug. Alles goed. 8 uur later wil ik iemand bellen en belt hij de naam twee posities lager. Daar gaan we weer
-veel gegoogled op ghost touching. Wat tips gevolgd als background app refresh uit. Scherm rotatie uit. Touchid uit voor unlocken en Appstore.

Gisteren deed ie het weer even.Vandaag weer drama. Iemand anders bekend met dit issue en nog andere tips?

Ik overweeg ios10 beta, en las nog ergens dat uitschakelen imessage helpt (zou niet weten waarom maar is het proberen waard)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kameleleon
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 10:23
Heb je dit al lang? Of sinds een nieuwe update ofzo? Anders kun je misschien even naar de Apple store. Vaak krijg je dat dan gewoon vergoed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaspov
Week of drie. Kan geen specifieke trigger herinneren.

[ Voor 5% gewijzigd door jaspov op 11-07-2016 22:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankym
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 26-09-2024
Toevallig een nieuw lcd er in laten zetten?
Dan heb je een scherm met kuren, meestal komt dit door een kortsluiting/breuk in de digitizer flexkabel.

Heb je geen reparaties Laten uitvoeren;

Mocht je nog garantie hebben (2 jaar) dan terug naar waar je de telefoon hebt gekocht, of (binnen 1jaar) direct naar de Apple store .

As je geen gekke beschadigingen aan je telefoon hebt wordt je lcd kosteloos vervangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaspov
Dank. Nee scherm is nooit vervangen. Die kabel kom ik meer tegen op internet. Zit die aan het scherm vast? Maw als het scherm vervangen wordt, is dan ook de kabel vervangen?

Hij is al voor reparatie weggeweest en toen heeft de software een update gekregen (wat dat ook betekent, ik werk altijd laatste iOS bij). Wil hem best nog een keer kwijt maar dan wel met een goede fix.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankym
jaspov schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 07:03:
Dank. Nee scherm is nooit vervangen. Die kabel kom ik meer tegen op internet. Zit die aan het scherm vast? Maw als het scherm vervangen wordt, is dan ook de kabel vervangen?

Hij is al voor reparatie weggeweest en toen heeft de software een update gekregen (wat dat ook betekent, ik werk altijd laatste iOS bij). Wil hem best nog een keer kwijt maar dan wel met een goede fix.
Klopt deze kabel zit vast aan je lcd, deze is niet los te vervangen.
De digitizer ligt als een folie achter het glas( verlijmt met lcd)
Als in deze flexkabel een breukje zit worden de aanrakingen niet meer goed geregistreerd.

Wat ze doen bij Apple, ze vervangen je lcd en dan ben je van je problemen af.

Binnen een jaar kan je bij de genius langs, dan Loop je binnen een uur weer naar buiten.

Je moet van te voren wel een afspraak maken.

Je kan dan terecht in;

Den Haag
Amsterdam
-Haarlem ( durf dit niet met zekerheid te zeggen)

Dit zijn officiële Apple reparatie punten waar een geniusbar in zit.

Hun vervangen dan gelijk ;

-speaker
-camera
-touch-id
-proximity (nadering sensor)

Je gaat er dus wel op vooruit 😉.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaspov
Super dank, daar kan ik wat mee. Helaas is het toestel ouder dan een jaar, terug naar T-Mobile dus. Hoop wel dat ze het scherm dan gelijk vervangen en niet weer een software update doen. Erg irritant dat het probleem niet continue aanwezig is. misschien heeft de kabel een breukje die soms contact maakt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jaspov
Scherm omgewisseld, onder garantie. Bij de Me store geweest in Den Haag. Heb 25 euro betaald om er op te kunnen wachten. Scherm weer top en niet weer een week een tijdelijk toestel. Thanks voor de tips!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankym
Kijk! Helemaal top! Fijn dat het gelukt is. Hoezo moest je 25€ extra betalen om er op te wachten?
Ik denk dat jenog lang plezier van je telefoon kunt hebben.

Fijn dat je het even terug koppelt naar ons !
😁

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaspov
25 was om direct mee terug te nemen, live reparatie. Normaal is achterlaten. Ben daar wel content mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankym
Dan zou ik idd ook kiezen voor de 25€ betalen 😁, succes met je iPhone dat je er maar veel plezier van mag hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yor
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 25-05 12:04

Yor

Yor1313#2571

Lees je eigen verhaal eens terug:

-achtergelaten in winkel. Na een week terug. Software opnieuw opgezet. Hij doet het in de winkel. Thuis Back-up terug. Alles goed. 8 uur later wil ik iemand bellen en belt hij de naam twee posities lager. Daar gaan we weer

De fout zit in je backup. Dus herstellen, geen backup terug zetten maar als nieuwe iPhone configureren.

Wedden dat het opgelost is?

http://yor.minitroopers.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaspov
Helaas. Voor ik naar de winkel ging had ik een reset gedaan, alles leeg. Dan moet je de taal kiezen van de iPhone en daar ging het al mis, op een lege iPhone dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankym
Maar het is nu toch verholpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaspov
Jep nu zeker! Heerlijk dat toestel weer doet wat ik wil. Dacht ik verduidelijk nog even. Wie weet iemand met hetzelfde probleem die dit vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 02:55
jaspov schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 22:17:
25 was om direct mee terug te nemen, live reparatie. Normaal is achterlaten. Ben daar wel content mee.
In de officiele Apple Store?

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaspov
Jeroenimoes schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 13:42:
[...]

In de officiele Apple Store?
Nee de ME store in den haag. Tegenover de mediamarkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Mocht het weer voorkomen dat je scherm niet reageert, slecht reageert of zelfs een grijze flikkerende balk krijgt check dan de link hieronder.

Het zijn 2 chips die niet goed gesoldeerd zijn op het Logic Board.

[ Voor 13% gewijzigd door sypie op 24-08-2016 07:54 ]

Pagina: 1