Hallo beste tweakers mensen,
Ik heb dus net een PC geinstalleerd en die heb ik een pc naam ingesteld bijvoorbeeld PCA
MET pc naam bedoel ik dit dus (linksbovenin)
Toen ik mijn PC naam wou veranderen naar een andere naam en de volgende keer opnieuw opstartte ging het mis, Mijn netwerk ging eerst identifiiceren en daarna is er "Onbekend netwerk geen internettoegang".
Voorheen toen ik de eerste PC naam en ging internet prima.
Oja ik gebruik een ethernet kabel.
Nu heb ik deze kabel ook uitgeprobeerd op een andere computer en laptop, hierop werkte het internet gelijk
En als ik mijn PCnaam weer terug verander naar PCA(de orignele naam tevens de naam die het eerste met het netwerk kennismaakte) dan moet ik hem opnieuw opstartten en werkte Wifi wel.
heeft iemand enig idee hoe dit op te lossen is?
Tevens heb ik ip config release/renew gedaan dat gaf me
"an address has not yet been associated with the network endpoint"
Alvast bedankt
Ik heb dus net een PC geinstalleerd en die heb ik een pc naam ingesteld bijvoorbeeld PCA
MET pc naam bedoel ik dit dus (linksbovenin)
Toen ik mijn PC naam wou veranderen naar een andere naam en de volgende keer opnieuw opstartte ging het mis, Mijn netwerk ging eerst identifiiceren en daarna is er "Onbekend netwerk geen internettoegang".
Voorheen toen ik de eerste PC naam en ging internet prima.
Oja ik gebruik een ethernet kabel.
Nu heb ik deze kabel ook uitgeprobeerd op een andere computer en laptop, hierop werkte het internet gelijk
En als ik mijn PCnaam weer terug verander naar PCA(de orignele naam tevens de naam die het eerste met het netwerk kennismaakte) dan moet ik hem opnieuw opstartten en werkte Wifi wel.
heeft iemand enig idee hoe dit op te lossen is?
Tevens heb ik ip config release/renew gedaan dat gaf me
"an address has not yet been associated with the network endpoint"
Alvast bedankt
[ Voor 18% gewijzigd door Un93m59 op 11-07-2016 18:45 ]