Goedemiddag allen,
Op een of andere manier gaat het verwijzen naar een relatief pad bij mij niet goed. Ik heb een Maven webapp project waarin ik een Spring controller gebruik die naar een indexpagina verwijst.
Deze verwijst prima na de gewenste index.html pagina. Deze index.html pagina roept twee externe files aan, een stylesheet (.css) en een angular (.js) file. Dit staat zo in de html code.
De folderstructuur ziet er als volgt uit.
Dit zijn de mappings in mijn servlet.
Dit zou toch gewoon moeten werken?
Bedankt voor jullie hulp!
Op een of andere manier gaat het verwijzen naar een relatief pad bij mij niet goed. Ik heb een Maven webapp project waarin ik een Spring controller gebruik die naar een indexpagina verwijst.
code:
1
2
3
4
| @RequestMapping(value = "/") public String goToMain(){ return "redirect:/pages/index.html"; } |
Deze verwijst prima na de gewenste index.html pagina. Deze index.html pagina roept twee externe files aan, een stylesheet (.css) en een angular (.js) file. Dit staat zo in de html code.
code:
1
2
| <link rel="stylesheet" type="text/css" href="../css/stylesheet.css" /> <script type="text/javascript" src="../js/angularCode.js"></script> |
De folderstructuur ziet er als volgt uit.
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
| src --main ----webapp ------css --------stylesheet.css ------js --------angularCode.js ------WEB-INF --------pages ----------index.html |
Dit zijn de mappings in mijn servlet.
code:
1
2
3
| <mvc:resources mapping="/pages/**" location="/pages/" /> <mvc:resources mapping="/js/**" location="/js/" /> <mvc:resources mapping="/css/**" location="/css/" /> |
Dit zou toch gewoon moeten werken?
Bedankt voor jullie hulp!