Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Google Agenda] Vreemde accounts met de naam "phone"

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Flying Hawkic
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 22-07 16:22
Hallo,

Ik ben zojuist overgeschakeld van WP naar Android, maar bij het installeren van Google Agenda op mijn smartphone zie ik twee rare accounts staan met de naam "phone" in de app (zie screenshot onderaan).

Bij instellingen in de app zijn deze niet te verwijderen. Ze staan niet bij de Google Agenda op het web, enkel in de app.

Ik zou ze graag uit die lijst hebben. Heeft nog iemand dit probleem gehad en weet hoe het op te lossen?

Screenshot:
https://drive.google.com/...SjEDuJCHiZVjVEb2picGNOOEE

Alle reacties

• Mystery
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 26-09 09:10
Ik denk dat je bij Accounts zal moeten aangeven wat er gesynched moet worden en wat niet. Niet helemaal zeker omdat ik met iPhone opties in mijn hoofd zit.

Battle.net tag

• Flying Hawkic
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 22-07 16:22
Bedankt voor je antwoord! Ik heb al gezocht bij accounts bij instellingen en in de app zelf ook maar daar kan ik alleen de meldingen aanpassen. Hele raar probleem want ik zie beide accounts ook niet bij de synchronisatie instellingen op de webbased versie.

• MicGlou
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 10:22
Ik durf met enige zekerheid te zeggen dat de telefoon standaard met een eigen calender app komt en die ziet Google Calender ook... vandaar de benaming 'phone'.