Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Is het mogelijk om met een htc one X+ die momenteel Jellybean is te upgraden naar KitKat via een custom rom?

Heb op het internet paar methodes gezien maar daar heb je een SD Card voor nodig en mijn gsm ondersteunt deze niet.

Waarom dat ik het vraag wou mogelijks nog even wachten tot de nieuwe nexus phones uitkomen, maar zie dat de nieuwe pokemon go enkel vanaf kitkat werkt. Dus zou iemand mij kunnen helpen? :p

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garret1410
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 17:38
Verwijderd schreef op maandag 11 juli 2016 @ 16:22:
Is het mogelijk om met een htc one X+ die momenteel Jellybean is te upgraden naar KitKat via een custom rom?

Heb op het internet paar methodes gezien maar daar heb je een SD Card voor nodig en mijn gsm ondersteunt deze niet.

Waarom dat ik het vraag wou mogelijks nog even wachten tot de nieuwe nexus phones uitkomen, maar zie dat de nieuwe pokemon go enkel vanaf kitkat werkt. Dus zou iemand mij kunnen helpen? :p
Niet verkeerd bedoeld maar als je zo weinig weet van custom roms flashen, dan zou ik er niet aan beginnen. Eerst maar wat info vergaren via XDA of Tweakers. Dus topics doorlezen betreffende het flashen van HTC OneX toestellen. Staan genoeg How to's op internet.
En SD card hoeft niet perse een externe sd card te zijn maar de folder 'sdcard' op het interne geheugen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Heb in het verleden al jailbreaks van iphone 3GS gedaan dus ken wel iet ervan maar nog geen ervaring met android maar op zich is het puur dummy werk en de juiste stappen uitvoeren. Heb alleen via google verschillende versies gezien wat wss vol virussen zit en wil de juiste stappen met de juiste files doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Een jailbreak is iets anders dan een custom ROM installeren op een Android apparaat. Je kan bijvoorbeeld op xda-developers.com kijken of er een KitKat ROM bestaat voor jouw telefoon? Als ze er zijn, dan weet je dat het kan en kan je wellicht ook Marshmallow erop installeren. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Nu online

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Hallo nilsono,

Welkom op tweakers.

Op tweakers is het de bedoeling om eerst zelf onderzoek te doen voordat je een topic opent. Dit lijkt hier een beetje te ontbreken. Zou je je OP (openingspost) willen aanpassen en aangeven wat je al gevonden hebt (linkjes e.d.)

Verder ga eens kijken op xda-developers.com bij je telefoon sectie. Daar valt over het algemeen een hele eenvoudig stappenplan te vinden wat je moet doen. Maar ik zou voordat je aan de slag gaat eerst jezelf inlezen in de materie en begrippen: rooten, custom roms, bootloader, recovery etc.