Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ingegno
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 22-06 15:02
Hallo allemaal,

Zeg het maar mochten dit soort vragen taboe oid zijn, dan weet ik dat iig :)

Mijn werkgever heeft een iPad 2 die al een tijdje stof lag te happen, doodzonde natuurlijk. Dat willen we niet, opdracht gekregen om er wat apps e.d. op te installeren. Probleem is als volgt: ik moet de iPad kennelijk activeren. Deze is gelinkt naar een Apple ID die niemand hier kent (waarschijnlijk van een hele oude ex-werknemer, kan geen contact mee opnemen). Dus het apparaat is in principe geblokkeerd en we kunnen er niets mee.

Ik heb geprobeerd het apparaat op te starten in de herstelmodus om zo via iTunes het terug te zetten naar fabrieksinstellingen, maar helaas. Ik kies voor herstel (niet voor bijwerken), wacht tot de download compleet is maar kom dan toch weer die lock tegen. Hoe moet ik dit nou omzeilen? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22:39
Niet....

Of met de de aankoop bon naar een Apple store daar kunnen ze je dan helpen zonder bon is het niet mogelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperioN
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 24-05 15:42
Contact opnemen met Apple. Verhaal uitleggen, en hopelijk kunnen willen ze 'm dan voor je resetten.
https://getsupport.apple.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ingegno
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 22-06 15:02
Even kijken of de administratie iets heeft liggen in dat geval, ding is 4 jaar oud en hoe het hier überhaupt binnen is gekomen weten er niet zoveel (constante verandering van personeel e.d.). Mogelijk zelfs van een externe klant. Zonder factuur pech gehad dus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Inderdaad :)

En met het omzeilen van beveiligingen gaan we je hier niet helpen, dus gaat dit topic op slot. Zie ook Het algemeen beleid #verbodenhacken.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Dit topic is gesloten.