Ik wil dat het programma FreeFileSync automatisch mee opstart als ik de pc aanzet en 1 commando/run doet van het syncen van 2 mappen.
Wat heb ik al gedaan:
Alle instellingen geconfigureerd binnen FreeFile en dan opgeslagen als een .batch.
Deze toegevoegd aan taakplanner en gekozen voor uitvoeren bij het opstarten van de computer.
Deze .batch staat dus in program files, echter bij het niet werken ook eens gezet in system32. Echter wil het nog steeds niet lukken, vandaar de vraag hier.
Eerst deed hij helemaal niks, vandaar plaatsing in system32.
Daarna kreeg ik een fout vanwege gebruiker, dus nu 'ongeacht gebruiker' aangevinkt.
Nu krijg ik de melding (0x41301). Dat wil dus zeggen wordt nu uitgevoerd, echter is er niks actief en wordt er dus ook niks uitgevoerd.
Waar moet ik zoeken om dit op te lossen?
Gebruik W7.
Wat heb ik al gedaan:
Alle instellingen geconfigureerd binnen FreeFile en dan opgeslagen als een .batch.
Deze toegevoegd aan taakplanner en gekozen voor uitvoeren bij het opstarten van de computer.
Programma starten de locatie gekozen van het programma met "OneDrive.ffs.batch".Make Program/script point to the location of FreeFileSync.exe and insert the ffs_batch file into Add arguments.
Use quotation marks to protect spaces in path names, e.g. "D:\Backup Projects.ffs_batch"
Deze .batch staat dus in program files, echter bij het niet werken ook eens gezet in system32. Echter wil het nog steeds niet lukken, vandaar de vraag hier.
Eerst deed hij helemaal niks, vandaar plaatsing in system32.
Daarna kreeg ik een fout vanwege gebruiker, dus nu 'ongeacht gebruiker' aangevinkt.
Nu krijg ik de melding (0x41301). Dat wil dus zeggen wordt nu uitgevoerd, echter is er niks actief en wordt er dus ook niks uitgevoerd.
Waar moet ik zoeken om dit op te lossen?
Gebruik W7.