Mijn vraag
Voor een kennis ben ik een nieuwe pc aan het uitzoeken. Die kennis is een gemiddelde gebruiker en wil de pc alleen voor wat internetten/bankieren, brief schrijven en foto's bekijken gebruiken.
Hij wil er zo'n €600,-/€650,- incl scherm aan uitgeven.
Nu ben ik op het volgende systeem gekomen:
Van dell: Dell Desktop PC Vostro 3250 4J2YW G4400, 500GB . Dit is incl. windows 10 home.
en van HP: HP Desktop PC ProDesk 400 G3 SFF T4R74EA G4400, 500GB, W7 Dit is met windows 7 te upgraden tot 29 juli naar windows 10 home
Dit is ongeveer hetzelfde systeem, alleen de ene is van HP en de andere van Dell. De HP is €200,- duurder als de Dell.
Nu lees ik dat de ervaringen met Dell niet echt geweldig zijn.
Kan iemand hier zijn ervaring met de merken delen?
Hij gebruikt op dit moment ook een HP desktop van 9 jaar oud.
Voor een kennis ben ik een nieuwe pc aan het uitzoeken. Die kennis is een gemiddelde gebruiker en wil de pc alleen voor wat internetten/bankieren, brief schrijven en foto's bekijken gebruiken.
Hij wil er zo'n €600,-/€650,- incl scherm aan uitgeven.
Nu ben ik op het volgende systeem gekomen:
Van dell: Dell Desktop PC Vostro 3250 4J2YW G4400, 500GB . Dit is incl. windows 10 home.
en van HP: HP Desktop PC ProDesk 400 G3 SFF T4R74EA G4400, 500GB, W7 Dit is met windows 7 te upgraden tot 29 juli naar windows 10 home
Dit is ongeveer hetzelfde systeem, alleen de ene is van HP en de andere van Dell. De HP is €200,- duurder als de Dell.
Nu lees ik dat de ervaringen met Dell niet echt geweldig zijn.
Kan iemand hier zijn ervaring met de merken delen?
Hij gebruikt op dit moment ook een HP desktop van 9 jaar oud.