Bureaustoelwielen

Pagina: 1
Acties:
  • 1.128 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LauPro
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 24-06 11:15

LauPro

Prof Mierenneuke®

Topicstarter
Wij hebben een geverfde houten vloer en hier diverse bureaustoelen op. Het is echter zo dat de zachte wielen soms nogal snel vies worden. Dan zou je zeggen moet je vaker schoonmaken maar dat werkt niet echt. Het vuil hoopt zich op aan de wieltjes en blijft eraan plakken. Als je dan schoon hebt gemaakt moet je ook weer de wielen schoonmaken wat nogal een werkje is.

Nu was ik even aan het zoeken op internet en heb wel eea gezien over zelfremmende wielen e.d. maar eigenlijk komt het er op neer dat een harde vloer gewoon niet echt geschikt is. De zachte wielen zullen altijd het vuil oppikken.

Ik ben dus op zoek naar een oplossing zodat de wielen niet zo snel vies worden, misschien een ander type wiel bijvoorbeeld. Ik heb er niet zoveel problemen mee als de vloer iets beschadigd door de wielen, want die verven we toch elk jaar.

Inkoopacties - HENK terug! - Megabit
It is a war here, so be a general!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ik heb er nu zo'n IKEA-semitransparante mat onder liggen, maar dat vind ik eigenlijk ook geen porum. Ik denk erover om onder mijn bureau een stuk vloerbedekking te leggen (kantoor-stijl, zeg maar). Dat vind ik ook fijner qua rollen, trouwens (op die gladde vloer rol ik altijd onbedoeld weg).

Maar ik ben erg benieuwd wat er nog meer voor mogelijkheden zijn.

offtopic:
Wordt het niet eens tijd dat jij (de linkjes in) je signature update? :P

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SECURITEH
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 02-06 22:42

SECURITEH

Man of legend.

De oplossing die ik heb gezien die ook goed werkt naar eigen ervaring zijn het zelfde type wielen welke je ook onder skeelers etc. ziet, maar het enige merk dat dit als alternatief bied voor zover ik weet is Maxnomic en het is niet echt goedkoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• egosuma
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 26-05 21:39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 21-06 22:59

mark-k

AKA markkNL

Ik vraag me toch altijd af hoe mensen nog bij een topic van een jaar oud komen om een vraag te beantwoorden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Modbreak:Ik denk dat TS na een jaar inmiddels wel zwenkwielen onder zijn bureaustoel heeft of zelfs een geheel nieuwe bureaustoel.

Hier gaat dan ook een slotje op.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.