Hallo,
Ik wil graag een nieuwe game pc samenstellen omdat mijn huidige pc inmiddels achterhaald is.
Omdat mijn kennis beperkt is hoop ik dat jullie mij kunnen helpen.
Diverse topics en BBG's doorgenomen en op basis daarvan op het volgende uitgekomen.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Games: BF1 indien released, in de tussentijd BF4 en misschien Fifa16.
Wat mag het systeem gaan kosten?
€800 euro (excl rand apparatuur), maar het liefst minder. Als ik in mijn setup ergens op kan bezuinigen graag (kast uiterlijk zegt me bijvoorbeeld niets).
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee, huidige setup blijft intact voor vriendin/backup
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
SSD voor het opstarten, heeft het voor online gaming toegevoegde waarde om games op SSD op te slaan?
Normale harde schijf van 1 TB voor alle zaken.
Geheugen, 2x4 of gelijk 2x8 nemen?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeuren.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Systeem moet gewoon weer 3/4 jaar meekunnen voor games zoals Battlefield, ultra grafische prestaties niet nodig.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Ik zou feedback willen of mijn onderstaande suggestie bij elkaar past en of dit het meeste bang for the buck geeft. Mocht er nog ergens een downgrade kunnen of een upgrade nodig zijn etc..
PC:
Ik wil graag een nieuwe game pc samenstellen omdat mijn huidige pc inmiddels achterhaald is.
Omdat mijn kennis beperkt is hoop ik dat jullie mij kunnen helpen.
Diverse topics en BBG's doorgenomen en op basis daarvan op het volgende uitgekomen.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Games: BF1 indien released, in de tussentijd BF4 en misschien Fifa16.
Wat mag het systeem gaan kosten?
€800 euro (excl rand apparatuur), maar het liefst minder. Als ik in mijn setup ergens op kan bezuinigen graag (kast uiterlijk zegt me bijvoorbeeld niets).
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee, huidige setup blijft intact voor vriendin/backup
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
SSD voor het opstarten, heeft het voor online gaming toegevoegde waarde om games op SSD op te slaan?
Normale harde schijf van 1 TB voor alle zaken.
Geheugen, 2x4 of gelijk 2x8 nemen?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeuren.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Systeem moet gewoon weer 3/4 jaar meekunnen voor games zoals Battlefield, ultra grafische prestaties niet nodig.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Ik zou feedback willen of mijn onderstaande suggestie bij elkaar past en of dit het meeste bang for the buck geeft. Mocht er nog ergens een downgrade kunnen of een upgrade nodig zijn etc..
PC:
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel Core i5-6400 Boxed | € 181,- | € 181,- |
1 | Gigabyte GA-B150-HD3P | € 88,- | € 88,- |
1 | XFX Radeon RX 480 Core Edition 4GB | € 248,90 | € 248,90 |
1 | Seagate Desktop HDD, 1TB | € 44,95 | € 44,95 |
1 | NZXT S340 Colour Edition Zwart/Rood | € 63,95 | € 63,95 |
1 | Crucial CT2K4G4DFS8213 | € 32,14 | € 32,14 |
1 | Cooler Master GM G450M | € 52,- | € 52,- |
1 | Samsung 850 EVO 120GB | € 69,90 | € 69,90 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 780,84 |