Wat wil je doen met je nieuwe systeem? (welke programma\'s wil je gebruiken)?
Ik ben voornamelijk van plan om games te draaien.
Wat mag het systeem gaan kosten?
+-1600-1700 incl. scherm
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Ik heb reeds een HDD. Samsung EVO 850 250gb ssd en enkele 2TB standaard schijven.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Volledige PC buiten HDD's.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Ik ga sowieso nog wachten tot de custom RX480 kaarten geleverd kunnen worden. Vanwege de meerprijs voor een scherm met G-SYNC zal ik dus opteren voor een Freesync scherm. Namelijk Asus MG279Q
Ga je overklokken?
Neen.
Wat verwacht je van ons?
Dat het winkelmandje wat reeds is gemaakt en in onderstaande link is toegevoegd kan worden nagekeken op eventuele verbeteringen.
Afhankelijk van de leverbaarheid van de custom RX480 kaarten kan het zijn dat ik deze pc bestel bij Afuture ipv Azerty.
https://azerty.nl/winkelm...D=1&product%5B837548%5D=1
Alvast bedankt om dit even door te nemen!
Ik ben voornamelijk van plan om games te draaien.
Wat mag het systeem gaan kosten?
+-1600-1700 incl. scherm
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Ik heb reeds een HDD. Samsung EVO 850 250gb ssd en enkele 2TB standaard schijven.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Volledige PC buiten HDD's.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Ik ga sowieso nog wachten tot de custom RX480 kaarten geleverd kunnen worden. Vanwege de meerprijs voor een scherm met G-SYNC zal ik dus opteren voor een Freesync scherm. Namelijk Asus MG279Q
Ga je overklokken?
Neen.
Wat verwacht je van ons?
Dat het winkelmandje wat reeds is gemaakt en in onderstaande link is toegevoegd kan worden nagekeken op eventuele verbeteringen.
Afhankelijk van de leverbaarheid van de custom RX480 kaarten kan het zijn dat ik deze pc bestel bij Afuture ipv Azerty.
https://azerty.nl/winkelm...D=1&product%5B837548%5D=1
Alvast bedankt om dit even door te nemen!