Hallo allemaal,
Ik ben op zoek naar een processorkoeling maar weet niet goed welke ik moet kopen. Ik weet dat in mijn kast een maximale hoogte van 155 mm past (lijst staat hieronder). Maar ik maak mij meer zorgen of de koeler niet in de weg gaat zitten met het ram. Deze leek mij goed en hij past ook ruim in de hoogte maar ik weet niet of hij ook voor de rest past: https://tweakers.net/pricewatch/463080/cryorig-m9i. Het gaat mij er vooral om dat de koeler stil is. Dus daarom vroeg ik mij af of dit een goede koeler is die ook in mijn systeem past en zo niet, wat dan wel een goede keuze is.
Ik zoek een?
Een processorkoeling.
Wat is je budget?
Onder de €50 lijkt mij wel redelijk.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Alvast bedankt!
Ik ben op zoek naar een processorkoeling maar weet niet goed welke ik moet kopen. Ik weet dat in mijn kast een maximale hoogte van 155 mm past (lijst staat hieronder). Maar ik maak mij meer zorgen of de koeler niet in de weg gaat zitten met het ram. Deze leek mij goed en hij past ook ruim in de hoogte maar ik weet niet of hij ook voor de rest past: https://tweakers.net/pricewatch/463080/cryorig-m9i. Het gaat mij er vooral om dat de koeler stil is. Dus daarom vroeg ik mij af of dit een goede koeler is die ook in mijn systeem past en zo niet, wat dan wel een goede keuze is.
Ik zoek een?
Een processorkoeling.
Wat is je budget?
Onder de €50 lijkt mij wel redelijk.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-6400 Boxed | € 181,- | € 181,- |
| 1 | Gigabyte GA-H110M-S2H | € 51,95 | € 51,95 |
| 1 | Sapphire NITRO R9 380X 4G D5 | € 220,- | € 220,- |
| 1 | WD Blue WD10EZEX, 1TB | € 46,95 | € 46,95 |
| 1 | Thermaltake Versa H15 Window | € 43,92 | € 43,92 |
| 1 | Kingston HyperX Fury HX421C14FB/8 | € 37,95 | € 37,95 |
| 1 | Cooler Master GM G450M | € 52,- | € 52,- |
| 1 | Crucial BX200 240GB | € 65,70 | € 65,70 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 707,70 | |
Alvast bedankt!