Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik ben nu al een jaar eigenaar van een Samsung Galaxy S3 NEO. Sinds kort heb ik een abonnement met 3G erin. Nu is het probleem dat mijn mobiel alleen maar H, H+ en E aangeeft als ik mobiele data aanzet. Ik heb al geprobeerd het te verzetten naar GSM en WCDMA. Ook heb ik mijn toegangspunt aangepast naar mijn provider. Ik weet niet of jullie nog meer informatie nodig hebben zowel vraag het en ik geef zo snel mogelijk antwoord.

Alvast bedankt!

Beste antwoord (via rens-br op 19-07-2016 09:39)

• TommyboyNL
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
H en H+ zijn beiden (snellere) varianten van "reguliere" 3G. Je telefoon werkt dus prima :)

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 02:04
Waarom wil je 3G als je nu al HSDPA hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Omdat hij om de een of andere rede niet werkt

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• TommyboyNL
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
H en H+ zijn beiden (snellere) varianten van "reguliere" 3G. Je telefoon werkt dus prima :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Electromonkey
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 22:31
Volgende keer wat meer moeite in je zoektocht steken voordat je hier komt a.u.b.

Goed bedoeld. Maar wil je de volgende keer een TR aanmaken?

[ Voor 17% gewijzigd door rens-br op 11-07-2016 09:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07:57

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Verwijderd schreef op zondag 10 juli 2016 @ 22:58:
Omdat hij om de een of andere rede niet werkt
Hallo xZepar,

Welkom op tweakers.

Op tweakers is het de bedoeling om eerst zelf onderzoek te doen naar je probleem, voordat je een topic aanmaakt. Dit onderzoek lijkt hier te ontbreken. Zou je in het vervolg zelf onderzoek willen doen?

Zoals andere users ook aangeven is H en H+ sneller dan 3G, dus is het juist gewenst dat je H en H+ ziet. 3G komt bij t-mobile in ieder geval bijna niet meer voor.
Pagina: 1