Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Een maand WACHTEN voor een laptop?

Pagina: 1
Acties:

• filmkevin
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 23-05 09:32
Door de recent uitgebrachte nieuwe video kaarten, vertelde m'n oom mij dat ik beter een maand kan wachten voordat ik een school laptop aan schaf. Ik persoonlijk vind dat ik beter gelijk voor een goede kan kijken omdat er binnen nu en een maand geen snellere laptops uit gaan komen waarschijnlijk, en dat is dus mijn vraag.

Ik wil eigenlijk deze kopen: pricewatch: MSI GE62 2QE-035NL (Apache) 4K edition

Ik wil het gebruiken voor mijn media/vormgeving studie waarbij ik Adobe CC ga draaien (en natuurlijk voor games).

komt er binnen een maand een betere laptop uit voor ongeveer €1.000,-?

Laat het alstublieft weten!

• Panzer_V
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21:33
Ik kijk in mijn glazenbol en zie.......

NIemand hier die je dit kan vertellen. Al helemaal de producenten niet. Nu vertellen dat volgende maand iets beter uitkomt betekend dat het huidige niet meer verkocht wordt. Daar zit niemand op te wachten.

Succes met het bol kijken ;)

Ik doe wat ik kan, zodoende blijft er veel liggen.

Verwijderd

Voor 1000 euro weet ik niet. Je oom zou weleens gelijk kunnen hebben maar een maand lijkt mij vrij krap.

• Onbekend
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23:08

Onbekend

...

Ik zou deze niet aanschaffen, en kijken of je iets met minimaal een 256GB SSD kan vinden.
Deze bijvoorbeeld: pricewatch: Asus G501JW-FI398T

En binnenkort een nieuwe laptop die beter is voor een lagere prijs? Ik verwacht van niet, maar ook ik heb geen glazen bol. :P

Speel ook Balls Connect en Repeat

• Arjant2
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 24-11 14:43
Voor EUR 1000? tja misschien, denk t niet, ik verwacht dat de laptops met de nieuwe kaarten wel boven de 1000 euro uit komen. Maar wat is er mis met een maandje wachten?
Er komen wellicht nog wel leuke 'back to school' aanbiedingen.
Als je hem nu niet nodig hebt nog is wachten nooit verkeerd.

[ Voor 11% gewijzigd door Arjant2 op 11-07-2016 08:34 ]

• Artimunor
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 30-09 13:16
ik denk dat je oom de spijker precies op zn kop slaat...
binnen een maand zijn er wel laptops met pascal kaarten, o.a. deze: https://nl.hardware.info/...erste-laptop-met-gtx-1070
Pagina: 1