Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Het systeem zal naast de standaard dingen gebruikt worden om te gamen en voor videobewerking.
Besturingssysteem is Windows.
Wat mag het systeem gaan kosten?
1400 euro plus of min 100 lijkt me meer dan voldoende.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Geen.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb een high end videokaart uitgezocht zodat die voor wat langere tijd mee kan.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik hecht veel waarde aan een zo stil mogelijk systeem. De cpu koeler was een van de stilste die ik kon vinden.
Raden jullie aan dat ik ook de fans in de kast vervang voor aparte fans of is er genoeg koeling en is dat niet echt de moeite?
Verder heb ik een kast met window gekozen en een moederbord met verlichting. Gewoon omdat het kan. Als iemand hier wat aan toe voegen heeft hoor ik dat graag!
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?
Ik heb zelf totaal geen verstand van moederborden etc, maar volgens mij kunnen deze onderdelen wel samen. Misschien zou iemand met wat meer kennis van zaken dit kunnen verifiëren. Ook wat betreft de afmetingen moet alles in de kast passen. Denk ik.
Als iemand nog iets weet waar ik op kan besparen of iets anders leuks/moois/snels kan toevoegen hoor ik dat ook graag!
Het systeem zal naast de standaard dingen gebruikt worden om te gamen en voor videobewerking.
Besturingssysteem is Windows.
Wat mag het systeem gaan kosten?
1400 euro plus of min 100 lijkt me meer dan voldoende.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Geen.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb een high end videokaart uitgezocht zodat die voor wat langere tijd mee kan.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik hecht veel waarde aan een zo stil mogelijk systeem. De cpu koeler was een van de stilste die ik kon vinden.
Raden jullie aan dat ik ook de fans in de kast vervang voor aparte fans of is er genoeg koeling en is dat niet echt de moeite?
Verder heb ik een kast met window gekozen en een moederbord met verlichting. Gewoon omdat het kan. Als iemand hier wat aan toe voegen heeft hoor ik dat graag!
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?
Ik heb zelf totaal geen verstand van moederborden etc, maar volgens mij kunnen deze onderdelen wel samen. Misschien zou iemand met wat meer kennis van zaken dit kunnen verifiëren. Ook wat betreft de afmetingen moet alles in de kast passen. Denk ik.
Als iemand nog iets weet waar ik op kan besparen of iets anders leuks/moois/snels kan toevoegen hoor ik dat ook graag!
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-6600 Boxed | € 223,95 | € 223,95 |
| 1 | Asus B150 Pro Gaming/Aura | € 121,95 | € 121,95 |
| 1 | MSI GeForce GTX 1070 GAMING X 8G | € 529,- | € 529,- |
| 1 | Seagate Desktop HDD, 2TB | € 68,95 | € 68,95 |
| 1 | Corsair Carbide 200R Windowed | € 64,44 | € 64,44 |
| 1 | Scythe Mugen 4 PCGH Edition | € 44,90 | € 44,90 |
| 1 | Kingston HyperX Fury HX426C15FBK2/16 | € 79,95 | € 79,95 |
| 1 | Asus BC-12D2HT Bulk Zwart | € 53,95 | € 53,95 |
| 1 | Corsair RM550x | € 93,95 | € 93,95 |
| 1 | Crucial BX200 480GB | € 120,40 | € 120,40 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.401,44 | |