Vraag
Alle reacties
Je vraagt iets om te doen op een Windows systeem, echter stel je je vraag in het Non-Windows deel van het forum. De link snap ik niet. Ook het noemen van OSX in je topictiitel is niet duidelijk, dus ik verander dat naar Windows. Omdat je in feite vraagt om hulp met een programma oid, zet ik je topic even in Client Software Algemeen.
Commandline FTW | Tweakt met mate
ja, t'is een beetje onduidelijk dan geformuleerd dan van me, sorry!
Dus ik probeer een aantal mappen met foto's in (op een Windows toestel) up te loaden naar icloud foto's. Ik zou het praktisch vinden mocht er een manier bestaan om zonder veel moeite die mappen in één keer te kunnen uploaden zodat de titel van die mappen als aparte albums aangemaakt worden in icloud foto's. Kan dat?
Dus ik probeer een aantal mappen met foto's in (op een Windows toestel) up te loaden naar icloud foto's. Ik zou het praktisch vinden mocht er een manier bestaan om zonder veel moeite die mappen in één keer te kunnen uploaden zodat de titel van die mappen als aparte albums aangemaakt worden in icloud foto's. Kan dat?
ik weet het, ik stel meestal speciale vragen. Ik denk dat ik het antwoord heb op m'n eigen vraag: gewoon op 'onedrive' of 'google drive' zetten ipv icloud (copy paste geen probleem en mappen-structuur blijft gehandhaafd).