Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
2 tablets voor mijn kids van 2 en 4
Wat is je budget?
Onder de €100,- voor beide
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Aan de kinderen te geven voor simpele spelletjes (Duplo games o.a.), educatieve apps en koek en ei bijvoorbeeld. Dan kan ik mijn eigen tablet zelf gebruiken, en is er niet steeds ruzie over.
Wat heb je zelf al gevonden?
[i]Sinds ik mijn Pipo P9 heb, de China tablet markt niet echt meer bij gehouden. En van de voordelen van specifieke kids tablets ook niet echt op de hoogte.
Dat gezegd hebbende, een tablet rond de 7" met een goede accu, scherm wat vrij fel kan, fatsoenlijke specificaties en behoorlijke bouwkwaliteit zouden mijn dames wel mee vooruit kunnen lijkt me. Play store zou ook handig zijn, evenals een 'kids' modus waarmee geen instellingen gewijzigd-, aankopen gedaan-, en vrij geinternet kan worden.
Wie heeft zo'n soort tablet in gebruik, of kan er eentje aanbevelen?
Alvast bedankt voor eventuele tips.
Groeten,
Marc
Ik zoek een?
2 tablets voor mijn kids van 2 en 4
Wat is je budget?
Onder de €100,- voor beide
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Aan de kinderen te geven voor simpele spelletjes (Duplo games o.a.), educatieve apps en koek en ei bijvoorbeeld. Dan kan ik mijn eigen tablet zelf gebruiken, en is er niet steeds ruzie over.
Wat heb je zelf al gevonden?
[i]Sinds ik mijn Pipo P9 heb, de China tablet markt niet echt meer bij gehouden. En van de voordelen van specifieke kids tablets ook niet echt op de hoogte.
Dat gezegd hebbende, een tablet rond de 7" met een goede accu, scherm wat vrij fel kan, fatsoenlijke specificaties en behoorlijke bouwkwaliteit zouden mijn dames wel mee vooruit kunnen lijkt me. Play store zou ook handig zijn, evenals een 'kids' modus waarmee geen instellingen gewijzigd-, aankopen gedaan-, en vrij geinternet kan worden.
Wie heeft zo'n soort tablet in gebruik, of kan er eentje aanbevelen?
Alvast bedankt voor eventuele tips.
Groeten,
Marc