Sins een paar dagen heb ik een probleem bij vgm de machtigen van mijn apps. Telkens als ik een app open vraagt hij opnieuw om rechten tot... vervolgens komt er: Als u deze instellingen voor rechten wilt wijzigen, moet u eerst schermoverlay uitschakelen via 'instellingen' > 'apps' hoe kan ik dit oplossen? Snap niet wat moet doen en kan zo een hoop dingen niet doen doordat mijn apps geen rechten hebben. Hopelijk weet iemand raad hier mee!
Vraag
Alle reacties
Wat voor telefoon? Wat voor besturingssysteemversie? Wat heb je al geprobeerd? Wat heb je nog niet geprobeerd? Probeer dat eerst!
Waarschijnlijk iets als Twilight? Of een ander programma om kleuren aan te passen aan het tijdstip?
Als een programa een "overlay" er overheen legt, kan je zo onbewust ongewenste programma's installeren. Vandaar dat het voorkomen wordt (bijv. de "Install"-knop is dan uitgeschakeld).
Als een programa een "overlay" er overheen legt, kan je zo onbewust ongewenste programma's installeren. Vandaar dat het voorkomen wordt (bijv. de "Install"-knop is dan uitgeschakeld).
Hallo Bram2001,Verwijderd schreef op zondag 10 juli 2016 @ 13:53:
Sins een paar dagen heb ik een probleem bij vgm de machtigen van mijn apps.
Welkom op tweakers.
Op tweakers is het de bedoeling om alle informatie omtrent je probleem duidelijk te vermelden in je OP (openingspost). Helaas ontbreekt hier nogal wat informatie. Zou je de OP willen aanvullen met de volgende informatie:
- Welke telefoon heb je?
- Is er iets veranderd tussen nu en voordat je je probleem had?
- Welke Android versie heb je?
- Gebruik je een scherm overlay app, bijv. Twilight?
[ Voor 21% gewijzigd door rens-br op 11-07-2016 09:28 ]
Verwijderd
Ik heb dit probleem ook. schermoverlay gedecteerd krijg je te zien. moet iets dien met opslag. Staat dan al ingeschakeld. Kan nu geen foto;s plaatsen of iets dergelijks op facebook, twitter etc. Kan Cleanmaster niet gebruiken.
Heb een Samsung S7. Heb vorige week een nwe software update gehad. daarna niks aan de hand, sinds 3 dg zie ik dit Echt om gek van te worden.! Ik lees over Twilight.. Ken ik niet. Hoe kom ik hier achter of dit toch op mijn telefoon zit?
Ik ben geen computer nerd, dus heb gewoon duidelijke uitleg nodig.
Heb een Samsung S7. Heb vorige week een nwe software update gehad. daarna niks aan de hand, sinds 3 dg zie ik dit Echt om gek van te worden.! Ik lees over Twilight.. Ken ik niet. Hoe kom ik hier achter of dit toch op mijn telefoon zit?
Ik ben geen computer nerd, dus heb gewoon duidelijke uitleg nodig.
Ik kreeg deze melding laatst ook. Wat hielp was alle apps uit te schakelen die hier gebruik van maken.
Bij mij staat het onder: Instellingen -> Apps -> Instellingen -> en dan: 'Over andere apps teken' (Schermoverlay).
Druk op de drie bolletjes rechtsboven in en klik op 'Systeem weergeven'. Schakel vervolgen alles uit zodat er 'Nee' staat bij de app.
Echter heb ik een Oneplus 3 en draai ik Android 6 met Oxygen 3.2.1 Dus misschien staat het bij jullie op een andere plek.
Bij recente versies kan je op het 'vergrootglas' tikken zodra je op 'Instellingen' klikt. Deze staat rechtsboven in.
Succes!
Bij mij staat het onder: Instellingen -> Apps -> Instellingen -> en dan: 'Over andere apps teken' (Schermoverlay).
Druk op de drie bolletjes rechtsboven in en klik op 'Systeem weergeven'. Schakel vervolgen alles uit zodat er 'Nee' staat bij de app.
Echter heb ik een Oneplus 3 en draai ik Android 6 met Oxygen 3.2.1 Dus misschien staat het bij jullie op een andere plek.
Bij recente versies kan je op het 'vergrootglas' tikken zodra je op 'Instellingen' klikt. Deze staat rechtsboven in.
Succes!
Ik krijg die melding regelmatig door het gebruik van de Twilight app (niets te maken met de films n.b.)
Het volstaat om de app te pauzeren en dan krijg ik de melding niet. Nadien zet ik die gewoon op.
Het volstaat om de app te pauzeren en dan krijg ik de melding niet. Nadien zet ik die gewoon op.
Je kan in Twilight ook aangeven dat hij bij bepaalde apps automatisch uit moet gaan, ik heb dit ingesteld voor alle apps waar ik deze melding kreeg en het werkt prima zo.Drwho1 schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 10:39:
Ik heb ook dagen zitten zoeken. Probleem zit in Clean master. Ga naar IKZELF rechts onderin en dan naar Iswipe en schakel die uit. Probleem opgelost!
Succes
Succes
Verwijderd
Bij mij was het iets anders maar ik snap wat je bedoelde, ik heb een galaxy s5 en het werkte bij mij, BEDANKT!!!!!!CuBras schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 10:36:
Ik kreeg deze melding laatst ook. Wat hielp was alle apps uit te schakelen die hier gebruik van maken.
Succes!
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 11-09-2016 22:08 ]
Verwijderd
Laat maar het is niet gelukt te vroeg gejuicht Lol, maar ik wil nu wel echt weten hoe ik dit oplos want ik word er helemaal gek van. De app die ik had gedownload waardoor ik die schermoverlay kreeg was Mega. Ik probeerde iets te downloaden van internet om te hacken met Pokemon Go en daarvoor moest hij een schermoverlay plaatsen zodat het apparaat niet doorhad dat er wat van internet werd gedownload. Inmiddels heb ik de app verwijderd en het probleem is er al meer dan 1week
[ Voor 104% gewijzigd door Verwijderd op 17-09-2016 18:41 ]
Maak even een nieuw topic aan. Topics kicken met je eigen probleem is niet toegestaan. (Het 'hacken' van Pokemon Go overigens ook nietVerwijderd schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 18:33:
Laat maar het is niet gelukt te vroeg gejuicht Lol, maar ik wil nu wel echt weten hoe ik dit oplos want ik word er helemaal gek van. De app die ik had gedownload waardoor ik die schermoverlay kreeg was Mega. Ik probeerde iets te downloaden van internet om te hacken met Pokemon Go en daarvoor moest hij een schermoverlay plaatsen zodat het apparaat niet doorhad dat er wat van internet werd gedownload. Inmiddels heb ik de app verwijderd en het probleem is er al meer dan 1week
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()