Hallo.
Ik ben sinds kort in bezit van een Huawei Y6 duals sim,de 2 gig RAM uitvoering.
Nou draaide hij net lekker,ik kon alle app,s op energie besparend zetten terwijl whats ap dan wel meldingen gaf.
Maar na een weekje was er opeens nieuwe firmware,ik dacht nog laat maar zitten want ik heb hem net naar me zin.
Na diverse meldingen toch de update gedaan......
En daarna niet meer mogelijk whatsapp op energie besparend te zetten,dan geeft hij geen meldingen meer.
en de verzender krijgt maar 1 vinkje te zien,terwijl je bij de oude firmware 2 vinkjes zag bij de verzender en ik een melding kreeg
Iemand tips,hoe /of ik de oude oude firmware die er uit de winkel opstond weer terug kan zetten.
Ik lees en hoor van niet dus leg de vraag hier maar eens neer
vr gr Marco
Ik ben sinds kort in bezit van een Huawei Y6 duals sim,de 2 gig RAM uitvoering.
Nou draaide hij net lekker,ik kon alle app,s op energie besparend zetten terwijl whats ap dan wel meldingen gaf.
Maar na een weekje was er opeens nieuwe firmware,ik dacht nog laat maar zitten want ik heb hem net naar me zin.
Na diverse meldingen toch de update gedaan......
En daarna niet meer mogelijk whatsapp op energie besparend te zetten,dan geeft hij geen meldingen meer.
en de verzender krijgt maar 1 vinkje te zien,terwijl je bij de oude firmware 2 vinkjes zag bij de verzender en ik een melding kreeg
Iemand tips,hoe /of ik de oude oude firmware die er uit de winkel opstond weer terug kan zetten.
Ik lees en hoor van niet dus leg de vraag hier maar eens neer
vr gr Marco
[ Voor 6% gewijzigd door JLmorca op 10-07-2016 10:58 . Reden: was nog niet klaar,druk per ongelijk op enter ]
Simuleren is geen vervanging voor nadenken