Toon posts:

automatisch favorieten op server

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
weten jullie een manier waarop je automatisch wanneer een gebruiker inlogt favorieten op server gaat zoeken. Ik weet dat het met TweakUI kan, maar wanneer de computer opnieuw geinstalled wordt moet dit automatisch goed zijn... Iemand?

• Roelant
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Op dinsdag 26 juni 2001 14:01 schreef keepitcool het volgende:
weten jullie een manier waarop je automatisch wanneer een gebruiker inlogt favorieten op server gaat zoeken. Ik weet dat het met TweakUI kan, maar wanneer de computer opnieuw geinstalled wordt moet dit automatisch goed zijn... Iemand?
:? Dit kan absoluut duidelijker.

• teigetjuh
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
NT-server? Dan kun je gewoon profielen aanmaken, daar zitten je favorieten ook in....

Verwijderd

Topicstarter
Nee, ik heb nu de map favorieten op m'n server staan, zodat ik overal dezelfde favorieten heb en ze niet zo makkelijk kwijt raak.

Ik vind het erg veel tijd kosten om na het reinstallen telkens de lokatie naar de favorieten te wijzigen via tweakui, is er niet een manier om dit te automatiseren?

• DR
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

DR

Register Key opzoeken :?
en die exporteren

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand welke register key voor zowel windows 2000 als 98

• DR
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

DR

Op dinsdag 26 juni 2001 22:43 schreef keepitcool het volgende:
Weet iemand welke register key voor zowel windows 2000 als 98
probeer dit als keyword in regedit User Shell Folders

[edit]
voor win2k iig

• Byteripper
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-02 18:10

Byteripper

The bytes make the rip.

Je kunt de registry key opzoeken en dan een nieuw policy template maken en daarin de key activeren ...

Byteripper.

Verwijderd

je kan ook een tool downloaden en daar de favorieten locaties aanpassen .. heb ik ook gedaan, en het werkt subliem, gewoon de favos op de server, altijd een goede backup, en altijd bereikbaar..

info: Xteq Systems X-Setup http://www.xteq.com

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 27 juni 2001 00:53 schreef Marcel_Withoff het volgende:
je kan ook een tool downloaden en daar de favorieten locaties aanpassen .. heb ik ook gedaan, en het werkt subliem, gewoon de favos op de server, altijd een goede backup, en altijd bereikbaar..

info: Xteq Systems X-Setup http://www.xteq.com
Ja, dat heb ik nu al met TweakUI, maar wil het gaan automatiseren, dus....
Pagina: 1