Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Laptop ICT-Beheer / Gaming

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wat ga je met je laptop doen?
Ik ga mijn laptop gebruiken voor mijn studie ICT-Beheerder niveau 4.
Ook zou ik de laptop graag willen gebruiken voor het gamen

Wat is je budget?
1000,- maximaal

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ja, Naar school en naar vrienden

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
ik heb gehoord dat MSI prima gaming laptops maakt, of ik hem ook kan gebruiken voor de studie weet ik niet,
ook heb ik wel goede ervaringen met
-Acer
-Lenovo
-Asus

Wie kan mij helpen aan een laptop die aan mijn eisen voldoen? bvd :)

• Croqy
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 21-11 10:49
Je hebt inderdaad nog wel wat te leren qua opstellen van specs :)
Welk type games ga je spelen? Voor patience heb je niet zoveel nodig, voor competitief fps wat meer.
Wat voor applicaties verwacht je voor je studie nodig te hebben? Blijft dit beperkt tot office, of ga je een eigen proefdatabase bouwen en hoe gecompliceerd is deze?

Een merk zegt op zich niet veel qua hardware, misschien meer wel op gebied van service, garantie. Kun je zelf inschatten welke hardware je verwacht nodig te hebben?

Tot slot, check vooral de laptop bbg

• ard1998
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 18-11 20:37
Ik heb twee goede opties voor je, verzameld in een vergelijkingstabel. https://tweakers.net/pricewatch/compare/482577;475752/

Als je een snelle opstart nodig hebt raad ik de lonevo aan, en als je een cd lezer nodig hebt de asus.

Verwijderd

Hier nog 4 alternatieven: https://tweakers.net/pric...345;474194;474193;477693/

Die ene review dat de bouwkwaliteit slecht is, daar begrijp ik niets van. Ik heb ze in mijn handen gehad en er even mee gespeeld. De bouwkwaliteit is mooi stevig, beter dan die van mijn Lenovo Z70-80. Er stond geen bloatware op en het enige dat ik hoefde te doen was een Nvidia- en Wifi-driver update. Verder totaal geen probleem met Windows 10. Maar goed, je kan altijd een clean install doen. En is sowieso nodig als je die goedkope variant upgrade met een SSD naar keuze. :)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 10-07-2016 14:48 ]

Verwijderd

Topicstarter
Croqy schreef op zondag 10 juli 2016 @ 01:10:
Je hebt inderdaad nog wel wat te leren qua opstellen van specs :)
Welk type games ga je spelen? Voor patience heb je niet zoveel nodig, voor competitief fps wat meer.
Wat voor applicaties verwacht je voor je studie nodig te hebben? Blijft dit beperkt tot office, of ga je een eigen proefdatabase bouwen en hoe gecompliceerd is deze?

Een merk zegt op zich niet veel qua hardware, misschien meer wel op gebied van service, garantie. Kun je zelf inschatten welke hardware je verwacht nodig te hebben?

Tot slot, check vooral de laptop bbg
Ik heb inderdaad nog veel te leren haha.
Ik wil graag gtaV, fifa16 (17), fallout etc spelen.

Voor de opleiding moet ik veel in zware programma's werken waaronder iets met 3D, linux, en veel meer.