Zowie EC2-A/EC1-A?

Pagina: 1
Acties:

• Apiaan
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 21-06-2025
Hallo ieder een,

Ik heb een korte vraag. Ik zit te twijfelen tussen de Zowie ec2-a en de Zowie ec1-a. Ik heb echt al heel veel research gedaan en dit lijken mij de meest geschikte muizen. Nu is mij de vraag welke muis zal het best in mijn hand vallen? Ik heb een hand van (palm tot einde middelvinger) 17,5 cm lang en een breedte van 8,5cm. Ik hoop dat iemand er verstand van heeft aangezien het erg onbekende muizen zijn.
Alvast bedankt :)
-Apiaan

• Foritain
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online

Foritain

BaasHaas

De EC2 lijkt mij logischer. Ik vind met 20,5cm tussen begin palm en middelvinger de EC1 al fors. Niet overdreven, maar een aardige hand vol. Als jij naar deze Zowies kijkt dan vermoed ik dat je veel fps speelt (en ik gok low sense) en daarbij lijkt een iets lossere grip mij prettiger, zelfs ik zou daarvoor denk ik de EC2 pakken, en gezien jouw hand 3cm korter is lijkt het mij verder vrij logisch ;)

• Apiaan
Oke dankjewel! Dan ga ik hem kopen in combinatie met de CM Storm Quickfire TK Red :)

[ Voor 13% gewijzigd door Apiaan op 10-07-2016 17:57 ]

• Foritain
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online

Foritain

BaasHaas

Leuke combi :D Net mech bordje voor niet te veel geld, en m.i. een heerlijk muisje. Veel plezier alvast

• Apiaan
Is dit de goeie link https://azerty.nl/36-1071...ld-usb-optisch-zwart.html ?
Dankjewel!

[ Voor 4% gewijzigd door Apiaan op 10-07-2016 20:51 ]

• Apiaan
Dat is weer de evo versie :( waar kan ik dr juiste zowie ec2-a vinden ik krijg m niet gevonden :(

• Bastynasterd
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 11-02 15:19
De XM-300 van gigabyte of de (ik weet, synapse is *insert wild vlees*) Deathadder van razer, deze beschikken ook over zeer goede sensors! (ga wel voor de 3500 versie of de chroma, de 2013 versie heeft issues) (de 3500 versie is trouwens bijna niet meer verkrijgbaar)

Persoonlijk ben ik een deathadder gewend, wil niet anders meer, neem zelfs synapse voor lief. Heb ook even de XM-300 gehad, maar die lag bij mij niet lekker in de hand (dat is voor iedereen persoonlijk anders) dus die is terug naar de winkel gegaan.

Nooit problemen gehad met "slechte" kwaliteit van razer muizen

Zowie heb ik ook naar zitten kijken destijds, maar door de beperkte beschikbaarheid toch niet voor gekozen (ik koop liever bij een vertrouwde winkel in de buurt waar RMA voor mij makkelijk is indien nodig)

[ Voor 22% gewijzigd door Bastynasterd op 12-07-2016 07:07 ]

Pagina: 1