Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik ben van plan te gamen op mijn nieuwe pc. de spelen die ik speel zijn voornamelijk minecraft, borderlands, cod, gta5, CS:GO. ik hoef het niet op het maximale maar ik wil wel dat het smooth is met 1080p. ook ben ik van plan gameplay te recorden en het te editen met sony vegas dus wil ik een degelijk goede CPU
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik zit nu rond de 1000 euro voor de case en alle componenten alleen en nog 400 euro voor randappartuur en dat is wel een goede prijsrange
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
nee, eerste build
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
een goede desktop 1 videokaart, goede CPU, 2 monitoren (voor gemak) en dat was het zo beetje
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
nee maar ik denk dat ik het liefst de nieuwe RX480 neem
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
niet TE luid maar een beetje geluid is niet erg.
Ga je overklokken?
nog nooit gedaan dus ik zeg wel nee aangezien ik niet te ingewikkeld wil gaan met mijn eerste build(ik heb ook denk ik ooit gelezen dat overklokken ervoor zorgt dat de levensduur verminderd? dat wil ik namelijk ook niet aangezien ik lang met mijn build wil doen
Wat verwacht je van ons?
feedback op wat ik nu heb en eventueel verbeteringen.
Ik ben van plan te gamen op mijn nieuwe pc. de spelen die ik speel zijn voornamelijk minecraft, borderlands, cod, gta5, CS:GO. ik hoef het niet op het maximale maar ik wil wel dat het smooth is met 1080p. ook ben ik van plan gameplay te recorden en het te editen met sony vegas dus wil ik een degelijk goede CPU
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik zit nu rond de 1000 euro voor de case en alle componenten alleen en nog 400 euro voor randappartuur en dat is wel een goede prijsrange
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
nee, eerste build
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
een goede desktop 1 videokaart, goede CPU, 2 monitoren (voor gemak) en dat was het zo beetje
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
nee maar ik denk dat ik het liefst de nieuwe RX480 neem
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
niet TE luid maar een beetje geluid is niet erg.
Ga je overklokken?
nog nooit gedaan dus ik zeg wel nee aangezien ik niet te ingewikkeld wil gaan met mijn eerste build(ik heb ook denk ik ooit gelezen dat overklokken ervoor zorgt dat de levensduur verminderd? dat wil ik namelijk ook niet aangezien ik lang met mijn build wil doen
Wat verwacht je van ons?
feedback op wat ik nu heb en eventueel verbeteringen.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i7-6700 Boxed | € 314,90 | € 314,90 |
| 1 | Gigabyte GA-B150-HD3P | € 86,90 | € 86,90 |
| 1 | XFX Radeon RX 480 Core Edition 4GB | € 248,90 | € 248,90 |
| 1 | Seagate Desktop HDD, 2TB | € 68,95 | € 68,95 |
| 1 | NZXT Crafted Series Phantom 410 Zwart | € 92,80 | € 92,80 |
| 2 | AOC i2269Vwm Zilver, Zwart | € 153,09 | € 306,18 |
| 1 | Sharkoon Skiller Pro | € 27,83 | € 27,83 |
| 1 | Akasa Mousepad XXL | € 15,50 | € 15,50 |
| 1 | Crucial Ballistix Sport LT BLS2C8G4D240FSB | € 61,25 | € 61,25 |
| 1 | Corsair RM650x | € 102,95 | € 102,95 |
| 1 | Samsung 850 EVO 250GB | € 88,95 | € 88,95 |