Ik moet een grijze achtergrond kleur (#f3f3f3) verlichten/omvormen tot wit. Nou had ik daar vroeger een tool voor die precies op levels (image -> adjustments -> levels) leek maar die had meerdere sliders waardoor ik precies een grijze tone weg kon halen. Weet iemand de tool waar over ik het heb?
Iets meer informatie zou handing zijn, een applicatie als Photoshop veranderd nogal vaak, dus "vroeger" geeft ons vrij weinig over welke functie je zou kunnen bedoelen.
Geeft het Camera Raw filter je niet genoeg opties om te doen wat je zoekt?
Geeft het Camera Raw filter je niet genoeg opties om te doen wat je zoekt?
Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram
Bedoel je via een Selective color?
[ Voor 38% gewijzigd door agentorangina op 10-07-2016 13:49 ]
Bedoel je niet curves? Of wil je echt één specifieke kleur aanpassen?
Ik denk niet zwart-wit, ik denk diapositief! ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Iets meer informatie zou welkom zijn 
Gaat het om een specifieke laag die veranderd moet worden van kleur of is het één totaal afbeelding waarvan je een klein gedeelte wilt veranderen?
Als het om een aparte layer / laag gaat zou ik ook zeggen curves of eventueel een kleurbedekking maken bij de layer settings.
Gaat het om een specifieke laag die veranderd moet worden van kleur of is het één totaal afbeelding waarvan je een klein gedeelte wilt veranderen?
Als het om een aparte layer / laag gaat zou ik ook zeggen curves of eventueel een kleurbedekking maken bij de layer settings.
PSN: Edwin1984 -- Steam: edwin1984 -- Xbox live: Edwins1984 -- uPlay: edwin_1984