Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Laptop voor studie Ict & Media.

Pagina: 1
Acties:

• Ergo
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 23-11 12:10
Wat ga je met je laptop doen?

de laptop gaat voornamelijk gebruikt worden voor school. het hoeft geen grafisch monster te zijn of iets dergelijks. daar heb ik immers mijn desktop sinds kort voor thuis staan :)

de laptop zal voornamelijk gebruikt worden voor web development, adobe suite en wat games.
er is kans dat ik de laptop ook ga gebruiken voor after effects en dergelijke maar omdat ik thuis een krachtige pc heb staan hoeft hier niet bepaald rekening mee gehouden te worden. betreft het gamen, af en toe moet een student kunnen relaxen in zijn tussenuren toch?
game design & developement evenals mobile app development zullen ook voorbij komen.

Wat is je budget?

de belangrijkste vraag is toch nu kopen of wachten? er zijn de laatste tijd veel ontwikkelingen geweest quo gpu's maar ik ben benieuwd wanneer we deze mogen verwachten in laptops voor een goeie prijs.
het is de bedoeling dat de laptop ongeveer 1000 euro gaat kosten.
enkele uitschieters moeten kunnen maar het liefst niet.

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
De laptop gaat voornamelijk gebruikt worden voor school.
dit betekend dus dat hij vooral meegenomen gaat worden dus mobiliteit en accuduur stel ik zeker op prijs.
omdat ik voor een hq cpu wil gaan zal de accuduur wel mee vallen maar 4/5 uur zou zeker fijn zijn.
het liefst niet dieper dan 24mm en niet zwaarder dan 2.3/2.4 kilo.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren

niet bepaald, al trekt medion me om de een of andere rede niet zo.
msi is een goed merk maar de laptops zijn toch steeds te dik en lomp.

deze vielen me wel goed.

pricewatch: Lenovo IdeaPad 100-15IBD 80QQ00E8MH
pricewatch: HP Omen 15-ax010nd alleen weet ik zo niet hoe de bouwkwaliteit en dergelijke zijn bij hp. verder lijkt te laptop alles te beschikken dat ik nodig heb.
pricewatch: Acer Aspire Nitro VN7-572G-511V heb goede ervaringen met acer maar heb toch liever een hq processor dan een u cpu.

meer suggesties zijn altijd welkom. of zal ik toch wachten op de modellen met 1060ś en 480ś ?
moet de laptop wel hebben voor september dusja......en een laptop voor in de zomer is niet verkeerd. vooral gezien de mijne is overleden.

Verwijderd

Ik zou voor de HP Omen gaan, mooie prijs/kwaliteitsverhouding en vaak betere bouwkwaliteit dan Acer.

• Bex-Digital
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 06-12-2022
De HP Omen lijkt me een geschikte keuze.

Mocht je inderdaad voor de HP kiezen, dan kun je 10% studentenkorting krijgen door naar de hp student store te gaan en een account aan te maken , scheelt je weer €100,-

• Ergo
enige probleem dat ik heb met de omen is het feit dat ik uit de reviews haal dat de bouwkwaliteit niet echt geweldig is. ik zou graag een redelijk solide laptop hebben. hij mag er wel gamer uitzien maar niet te.
iets zoals een omen is een beetje het limiet.

then again de specs van die omen zijn wel heel netjes en lijkt op papier alles te hebben wat ik zoek.
maak me dus alleen zorgen over de chassis.

Verwijderd

Ik heb sinds gisteren de Omen, de bouwkwaliteit is prima hoor. Je hebt absoluut niet het gevoel dat 'ie elk moment uit elkaar knapt. Die reviews zijn een beetje overdreven. Verder is de performance serieus goed!

BF4 op med/high met 60fps+ :>

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 13-07-2016 11:34 ]

• Jackyfakkeldij
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 13-10 13:43
De Acer die je noemt is een U (wat je al aangaf), zelf heb ik de pricewatch: Acer Aspire V5-591G-58Z3 dat is de HQ variant. Het is een zeer krachtige laptop.

• Ergo
Verwijderd schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 11:32:
Ik heb sinds gisteren de Omen, de bouwkwaliteit is prima hoor. Je hebt absoluut niet het gevoel dat 'ie elk moment uit elkaar knapt. Die reviews zijn een beetje overdreven. Verder is de performance serieus goed!

BF4 op med/high met 60fps+ :>
De omen klinkt om eerlijk te zijn ook heel aanlokkelijk. enige punt van twijfel nog is wanneer de nieuwe laptop gpu's beschikbaar komen op de markt. ik heb tot uiterlijk september om een nieuwe laptop aan te schaffen dus ik ben aan het overwegen of t het wachten waard is op een polaris laptop of een 1060m. mocht ik besluiten dat het wachten te lang duurt of buiten budget gaat vallen dan is de omen serieus de beste optie.
afroboy555 schreef op maandag 18 juli 2016 @ 11:09:
De Acer die je noemt is een U (wat je al aangaf), zelf heb ik de pricewatch: Acer Aspire V5-591G-58Z3 dat is de HQ variant. Het is een zeer krachtige laptop.
hele mooie laptop op papier, maar ik struikel toch heel erg over de dikte.
wel heb ik hele goeie ervaringen met acer en ben ik eventueel een laptop uit de nitro serie aan het overwegen maar die zijn vaak ook met gtx 950 kaarten. dit zou geen punt zijn als ze niet allemaal de 950 met ddr3 waren.

• Jackyfakkeldij
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 13-10 13:43
Nate-Senpai schreef op maandag 18 juli 2016 @ 12:13:
[...]

maar ik struikel toch heel erg over de dikte.
Hij is wel wat aan de dikke kant ja, dat vind ik zelf niet echt hinderen.

• Viince1
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 22-08 20:31
Dell 7559? Kan je ook studentenkorting op krijgen. Bekijk ook eens een van de 1001 andere draadjes van mensen die een laptop willen voor precies dezelfde studie. Deze vraag blijft zich maar herhalen.

Gr.

• Ergo
afroboy555 schreef op maandag 18 juli 2016 @ 13:13:
[...]

Hij is wel wat aan de dikke kant ja, dat vind ik zelf niet echt hinderen.
jammer genoeg ik wel haha.
rede hiervoor is dat ik de laptop vaak meeneem en vooral gebruik op school en op de bank zit of in bed lig.
naja ieder zo zijn voorkeur.
Viince1 schreef op maandag 18 juli 2016 @ 13:34:
Dell 7559? Kan je ook studentenkorting op krijgen. Bekijk ook eens een van de 1001 andere draadjes van mensen die een laptop willen voor precies dezelfde studie. Deze vraag blijft zich maar herhalen.

Gr.
als je het topic goed heb gelezen dan weet je dat ik een thin & light laptop zoek.
ja de dell is een goeie laptops kijkend naar specs vs performance alleen de afmetingen zinnen me net niet.
ook is de grootste vraag die ik heb, nu kopen of nog een paar weken wachten tot de nieuwe laptops er zijn ( waarschijnlijk binnen nu en augustus)

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 18:29

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

Nate-Senpai schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 11:30:
enige probleem dat ik heb met de omen is het feit dat ik uit de reviews haal dat de bouwkwaliteit niet echt geweldig is. ik zou graag een redelijk solide laptop hebben. hij mag er wel gamer uitzien maar niet te.
iets zoals een omen is een beetje het limiet.

then again de specs van die omen zijn wel heel netjes en lijkt op papier alles te hebben wat ik zoek.
maak me dus alleen zorgen over de chassis.
"de reviews" zijn er maar 2, en hoewel ze in sommige dingen wel gelijk hebben (schermhelderheid mocht ietwat hoger) kan ik me in de mindere bouwkwaliteit echt niet vinden. Ik heb hem zelf dus ook, 2 weken voordat ie uitkwam om precies te zijn. Ik heb hem dus blind gekocht.

Heb er absoluut geen spijt van, snelle, relatief lichte, stille, mooie, degelijke laptop van een goed merk.

Laat ik het anders brengen, ik heb al diverse PM's over deze laptop gehad. Gisteren nog heb ik een redelijk lang verhaal getypt wat ik hier even zal posten inc. vragen:
1- Als je deze laptop meeneemt naar school, is dit heel hinderlijk? (De laptop is relatief licht, er bestaan zwaardere)
2- Hoe is de bouw kwaliteit, voelt de laptop goed en stevig aan, krijg je vingerafdrukken en wordt de laptop snel warom?
3- En hoe goed is de videokaart in de laptop?
4- Raad je de laptop aan?

1- Ik moet hem nog naar school gaan meenemen (ik heb hem immers gekocht omdat ik aan de opleiding ga beginnen), maar het gewicht valt wel mee. Ik heb nog nooit een normale laptop gehad dus ik kan niet zo goed zeggen hoe het gewicht zich verhoudt tot andere laptops in het echt. Op papier is dit eigenlijk wel de lichtste van alle laptops in deze categorie.

2- Bouw kwaliteit is prima, het is geen super-idioot 100% flex-vrije laptop, maar aan een hoek optillen is geen probleem. Het toetsenbord is stevig en veert eigenlijk helemaal niet door. Ja, je krijgt vingerafdrukken, daar ga en kan ik gewoon niet omheen draaien. Maar goed, noem mij een laptop op waarop je vingervlekken niet ziet. Er zit gewoonweg vet op je vingers en dat blijft hoe kan ook achter op alles wat je aanraakt. Het is wel goed weg te vegen en inmiddels let ik er niet meer op.
Qua warmte moet ik zeggen dat het mij meevalt. Je hebt hier toch te maken met een desktop-like CPU met een TDP van 45W en een GPU met een TDP van 75W. Zonder gamen en met wat browsen/YouTube is er niet echt van een idiote warmte te spreken. Als je het ding op een deken legt kan het na een half uur wel wat warm aan de benen worden, maar dat is eigenlijk opnieuw niet echt iets wat je normaal moet willen.

3- Zoals ik al zei is dit mijn eerste normale laptop, ik heb alleen maar desktops. Nu heb ik eigenlijk helemaal niks met laptops vanwege hun idioot lage prijs/prestatie verhouding. De GTX960M die hier inzit is voor de prijs zowat het beste wat je gaat tegenkomen, de GTX970M ga je pas vanaf zo'n 1600 euro vinden. Hoe is het gamen? Tja, vergeleken met een 2600 euro desktop setup natuurlijk een stuk minder, maar met de stroom ingestoken (wat bij alle laptops van dit kaliber moet) kun je GTA V op high met 2xAA op gemiddeld zo'n 45-50 FPS spelen en games als Metro: Last Light Redux kunnen op medium-high met een bijna constante 60FPS. Een game als ARK: Survival Evolved draait ronduit ruk, maar daar haal ik op mijn gewone PC op lage settings net de 50 FPS dus die game is niet echt heel speelbaar. Dan Assetto Corsa, alles op high met 2xAA is het zo'n 80 FPS gemiddeld.

Andere games draaien ook wel goed, alleen een game als The Witcher 3 vind hij niet zo leuk, maar nogmaals: mijn gewone PC ook niet. De fans gaan wel wat harder draaien, ik ben da niet gewend dus vind het vrij luidruchtig, maar een vriend van me vond dit nog stil, dus dat ligt echt aan jezelf. Met de stekker eruit is hij capped op 30 fps en zijn de fans nagenoeg idle. Ook is vSync dan aan te raden als je hoger dan 60 FPS haalt. Op een vlakke tafel en met een omgevingstemperatuur van zo'n 20 graden bereikt de CPU ~65 graden onder full load, en de GPU 70 graden. De GPU geoverclocked (dus dan loopt hij iets van 150Mhz sneller) resulteert in 75 graden maar af en toe wel net die extra paar FPS.

4- Ja, als hij me niet had overtuigd binnen 2 weken was hij teruggegaan. Gezien het feit dat ik niet snel tevreden ben is dat nogal wat. Enige minpuntje zou de scherm helderheid kunnen zijn, die mag een ietsie hoger maar is met veel zonlicht alsnog goed af te lezen.

In de BIOS kun je een optie aanzetten om een van de 2 fans onder lage belasting uit te schakelen, maar dit werkt niet altijd even lekker (op een bepaald moment gaat ie dan zelfs harder dan normaal blazen terwijl er geen reden voor is) en verhoogt de idle temps aanzienlijk (van 30 naar 50 graden). Met beide fans altijd aan (zoals het standaard is) is het ook heel goed te doen hoor, hij maakt zo minder geluid dan mijn normale PC, en die is helemaal ingericht op het stil zijn.

----------------------
Ik hoop dat je er wat aan hebt.

[ Voor 69% gewijzigd door Kuusj op 18-07-2016 13:48 ]

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

• Ergo
kuusj98 schreef op maandag 18 juli 2016 @ 13:44:
[...]

"de reviews" zijn er maar 2, en hoewel ze in sommige dingen wel gelijk hebben (schermhelderheid mocht ......

----------------------
Ik hoop dat je er wat aan hebt.
dankjewel voor het uitgebreide antwoord. hier heb ik zeker wat aan.
ik ben ook bijna zeker van de aankoop van die laptop maar gezien het feit dat er meestal tussen juli en augustus redelijk wat laptops uitkomen wacht ik nog even. wie weet komt er wel een top deal voorbij.
ook zijn er over het algemeen redelijk wat aanbiedingen tegen die tijd. mocht het toch te duur worden dan haal ik gewoon die omen. echt dankjewel voor het uitgebreide antwoord.

hoe is de batterijduur eigenlijk?

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 18:29

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

Nate-Senpai schreef op maandag 18 juli 2016 @ 14:03:
[...]

dankjewel voor het uitgebreide antwoord. hier heb ik zeker wat aan.
ik ben ook bijna zeker van de aankoop van die laptop maar gezien het feit dat er meestal tussen juli en augustus redelijk wat laptops uitkomen wacht ik nog even. wie weet komt er wel een top deal voorbij.
ook zijn er over het algemeen redelijk wat aanbiedingen tegen die tijd. mocht het toch te duur worden dan haal ik gewoon die omen. echt dankjewel voor het uitgebreide antwoord.

hoe is de batterijduur eigenlijk?
Zelf zag ik het nut van wachten niet zo in, deze CPU en GPU zijn toch al véél beter dan wat je dadelijk in de gemiddelde laptop op je opleiding gaat zien. Veel mensen kiezen namelijk een i5 5200U/6200U met de geintegreerde GPU of op zijn best een GT940. Je moet in je achterhoofd houden dat een 6300HQ gemiddeld 30% sneller is dan een i7 6500U, en ongeveer 15% langzamer dan de i7 6700HQ. Beide HQ CPU's zijn eigenlijk gewoon hetzelfde als de desktop versies, alleen lager geclocked met minder voltage. De GTX960M staat gelijk aan de GTX560Ti, of HD7790. Prima voor 1080P op medium-high in de meeste games, met een GT940 gaat je dat nooit lukken.

De accu is 62,5 wattuur groot, dat is best groot voor een laptop als deze. Natuurlijk kan hij als een malle zuipen als je hem onder full-load zet, maar dat doet iedere laptop met deze specs. Zoals nu (browsen en met een 1080P YouTube video) en op 100% schermhelderheid met het hoogste energieprofiel heb ik zo'n 4 uur accu. Met het energiebesparing profiel haal je met een office werk op 60% schermhelderheid toch wel zo'n 7 uur.

Belangrijk te vermelden dat hij ook kan snelladen! Binnen 90 minuten laden heb je 90% accu. Dit snelladen werkt echter alleen als hij uit staat. Als hij aan staat en je zet hem onder volledige belasting (hele systeem 100% belast, Prime95, Furmark enz.) met 100% scherm, HDD en SSD belasting dan houd je volgens HWiNFO64 nog zo'n 5W laadvermogen over met de lader ingestoken. Deze situatie ga je in normale situaties echter nooit meemaken.

Met v-sync aan is het in games nog goed te pruimen qua fan-geluid, en gamen op de accu gebeurd op 30FPS. Dit kun je denk ik ook aanpassen in het nVidia control-panel, maar daar heb ik nog niet naar gekeken. 30 FPS is goed te doen, en als je wilt dat de fans op nagenoeg idle blijven omdat de omgeving waarin je zit dit verlangt, dan kun je ook nog een uur of 2 op de accu gamen. 2 uur in een game als Metro Last Light, niet al te slecht dus.

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

• Ergo
kuusj98 schreef op maandag 18 juli 2016 @ 14:16:
[...]

Zelf zag ik het nut van wachten niet zo in, deze CPU en GPU zijn toch al véél beter dan wat je dadelijk in de gemiddelde laptop op je opleiding gaat zien. Veel mensen kiezen namelijk een i5 5200U/6200U met de geintegreerde GPU of op zijn best een GT940. Je moet in je achterhoofd houden dat een 6300HQ gemiddeld 30% sneller is dan een i7 6500U, en ongeveer 15% langzamer dan de i7 6700HQ. Beide HQ CPU's zijn eigenlijk gewoon hetzelfde als de desktop versies, alleen lager geclocked met minder voltage. De GTX960M staat gelijk aan de GTX560Ti, of HD7790. Prima voor 1080P op medium-high in de meeste games, met een GT940 gaat je dat nooit lukken.

De accu is 62,5 wattuur groot, dat is best groot voor een laptop als deze. Natuurlijk kan hij als een malle zuipen als je hem onder full-load zet, maar dat doet iedere laptop met deze specs. Zoals nu (browsen en met een 1080P YouTube video) en op 100% schermhelderheid met het hoogste energieprofiel heb ik zo'n 4 uur accu. Met het energiebesparing profiel haal je met een office werk op 60% schermhelderheid toch wel zo'n 7 uur.

Belangrijk te vermelden dat hij ook kan snelladen! Binnen 90 minuten laden heb je 90% accu. Dit snelladen werkt echter alleen als hij uit staat. Als hij aan staat en je zet hem onder volledige belasting (hele systeem 100% belast, Prime95, Furmark enz.) met 100% scherm, HDD en SSD belasting dan houd je volgens HWiNFO64 nog zo'n 5W laadvermogen over met de lader ingestoken. Deze situatie ga je in normale situaties echter nooit meemaken.

Met v-sync aan is het in games nog goed te pruimen qua fan-geluid, en gamen op de accu gebeurd op 30FPS. Dit kun je denk ik ook aanpassen in het nVidia control-panel, maar daar heb ik nog niet naar gekeken. 30 FPS is goed te doen, en als je wilt dat de fans op nagenoeg idle blijven omdat de omgeving waarin je zit dit verlangt, dan kun je ook nog een uur of 2 op de accu gamen. 2 uur in een game als Metro Last Light, niet al te slecht dus.
hmmm ja. zelf kom ik net af van een laptop met 4200 en 940m. was eigenlijk perfect voor zolang ik hem had. maar voor datzelfde geld ( 1000eu) krijg je tegewoordig veel meer specs. ook zie ik jammer genoeg geen 14inch laptops met een beetje vergelijkbare specificaties. ook heb ik net een stevige desktop gebouwd dus de nood is niet hoog. als het maar voor school is. de rede dat wachten in mijn ogen zin heeft is omdat er de laatste tijd van alles gebeurd is op gpu gebied en fabrikanten meestal tijdens het back to school season met nieuwe laptops komen. of er een laptop bij gaat zitten met een 1060m of een rx480 die binnen budget valt is niet zeker maar aanbiedingen zijn vaak ook rond deze tijd dus je kan er altijd een betere deal uithalen. of dit nou in prijs is of in specs.

accuduuur klinkt goed. nougoed ik ben 7 uur gewend maar dit kan je niet verwachten van een hg cpu en is ook zeker niet nodig. nogmaals bedankt voor de uitgebreide uitleg.

• Viince1
  • Laatst online: 22-08 20:31
als je het topic goed heb gelezen dan weet je dat ik een thin & light laptop zoek.
ja de Dell is een goeie laptops kijkend naar specs vs performance alleen de afmetingen zinnen me net niet.
ook is de grootste vraag die ik heb, nu kopen of nog een paar weken wachten tot de nieuwe laptops er zijn ( waarschijnlijk binnen nu en augustus)
Yes, ik heb het topic goed gelezen. Daarom heb ik even twee keer nagedacht voordat ik de Dell adviseerde, maar omdat je de HP Omen zelf aandraagt vind ik dat de Dell 7559 dan ook kandidaat kan zijn. De dimensies en het gewicht zijn praktisch hetzelfde.

Ik zou je sowieso adviseren om te wachten. Hierdoor krijg je:
a) een beter overzicht in potentiële laptops;
b) wellicht een aantrekkelijke kortingsactie op modellen met 'oude' videokaarten;

Ik denk niet dat je deze kaarten echt nodig gaat hebben, je geeft zelf ook al aan dat je thuis een desktop hebt staan voor brute grafische kracht. Natuurlijk zijn de nieuwe generatie videokaarten wel energiezuiniger en leveren een betere prestatie, maar ik denk dat je er ook een flinke premium voor moet betalen.
Verder ben ik benieuwd of het door jou gestelde tijdspad (juli/augustus) realistisch is.

• Ergo
Viince1 schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 10:24:
[...]

Yes, ik heb het topic goed gelezen. Daarom heb ik even twee keer nagedacht voordat ik de Dell adviseerde, maar omdat je de HP Omen zelf aandraagt vind ik dat de Dell 7559 dan ook kandidaat kan zijn. De dimensies en het gewicht zijn praktisch hetzelfde.

Ik zou je sowieso adviseren om te wachten. Hierdoor krijg je:
a) een beter overzicht in potentiële laptops;
b) wellicht een aantrekkelijke kortingsactie op modellen met 'oude' videokaarten;

Ik denk niet dat je deze kaarten echt nodig gaat hebben, je geeft zelf ook al aan dat je thuis een desktop hebt staan voor brute grafische kracht. Natuurlijk zijn de nieuwe generatie videokaarten wel energiezuiniger en leveren een betere prestatie, maar ik denk dat je er ook een flinke premium voor moet betalen.
Verder ben ik benieuwd of het door jou gestelde tijdspad (juli/augustus) realistisch is.
hier heb je opzicht wel een punt in. alhoewel de omen quo specificaties echt geweldig is ben ik niet helemaal sold op de looks. de afwerking op de achterkant vind ik niet prettig eruitzien omdat het wat goedkoop lijkt. dan is de inspiron wel een betere kandidaat op dat gebied alleen die is eveneens weer zwaar. quo gpu heb ik niet veel nodig nee, het is enkel zodat ik op zijn tijd bij mijn vriendin of op school een spelletje kan spelen. iets op medium met 40 fps is dan ook afdoende. nu heb ( had, is helaas overleden) ik een pricewatch: Acer V7-482PG-54208G52tii en dit was eigenlijk de perfecte laptop voor mij. eigenlijk zoek ik weer zoiets maar dan met net wat meer cpu power en ietjes meer grafische kracht. helaas kan ik zoiets blijkbaar nergens vinden. een andere optie zou dan pricewatch: Asus K501UB-DM107T

een pricewatch: HP Envy 15-as015nd vind ik natuurlijk ook prachtig en het ultieme streven voor mij is dan ook om iets te vinden met dat uiterlijk en bouwkwaliteit maar dan met net wat krachtigere hardware en dan zou die eventueel ook iets zwaarder kunnen zijn. een gtx 950m of zelfs een gt 940m zou in principe perfect zijn maar dan wel de ddr5 versie maar bijna alle fabrikanten stoppen helaas de dd3 versie erin die toch echt 11% langzamer is.

naja laptops uitkiezen is altijd concessies doen tenzij je een ongelimiteerde portomonnee hebt :)

• 2green
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 24-10 14:32
is de HP Pavilion 15-bc031nd niet iets? doorklikken via de cashback site geeft 9% korting, waardoor je deze voor zo'n 800 euro hebt. Heeft een nvidia 950m gpu aan boord, meer dan genoeg om in de pauze wat te gamen.

http://store.hp.com/Nethe...d=X3P03EA&opt=ABH&sel=NTB

• Ergo
2green schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 13:37:
is de HP Pavilion 15-bc031nd niet iets? doorklikken via de cashback site geeft 9% korting, waardoor je deze voor zo'n 800 euro hebt. Heeft een nvidia 950m gpu aan boord, meer dan genoeg om in de pauze wat te gamen.

http://store.hp.com/Nethe...d=X3P03EA&opt=ABH&sel=NTB
die laptop ziet er erg goed uit. ook zonder korting :)
ook een gtx 950m , hou ik zeker in gedachte.
denk dat ik toch even ga wachten tot er iets bekend is over wat er uitkomt in de zomervakantie.
de back to school kortingen zullen er zeker ook nog gaan komen en misschien komt er nog wat leuks uit:)

• sjenk
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 17-11 20:37
Van die laatste genoemde hp is ook een snellere variant (gtx 960m, 16gb ram en 256gb ssd + snelle hdd) . Wellicht ook de moeite om in de gaten te houden. Met cashback actie en 10% studenten korting moet je hem ook wel rond de 1000 euro kunnen krijgen.

http://store.hp.com/Nethe...d=X0M43EA&opt=ABH&sel=NTB

[ Voor 8% gewijzigd door sjenk op 19-07-2016 19:51 ]

• I_IBlackI_I
  • Laatst online: 22:07
Ik heb bovengenoemde laptop gekocht (HP Pavilion 15-bc035nd), ik krijg hem als het goed is volgende week uiterlijk binnen, ik zal dan laten weten wat ik er van vind. En idd € 1.079,10 studenten prijs daar kan je dan ook nog cashback over doen.

Deze laptop heeft in ieder geval zeer goede specificaties. Vooral de 16gb ram en 1tb hdd + 256 nvme ssd kan je bijna niet vinden voor deze prijs.

[ Voor 23% gewijzigd door I_IBlackI_I op 19-07-2016 20:48 ]

Pagina: 1