Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Iemand ervaring met armsteunfabrikant.nl?

Pagina: 1
Acties:
  • 1.172 views

Vraag

• LocK_Out
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 16-11 08:59
Update 04-08-2016:

Vandaag langs geweest om m'n armsteun op te halen. Twijfel is compleet verdwenen en ervaring was erg verassend en positief.
Nette loods en zeer vriendelijke mensen. Kwalitatief hoogwaardige armsteun, ben dr erg blij mee!

Monteren is in een paar minuten gebeurd door het boren van 4 gaatjes en met de meegeleverde schroefjes de steun vastschroeven.

Heeft er toevallig iemand ervaring met www.armsteunfabrikant.nl, ik kan hier vrij goedkoop een armsteun met echt leder op de kop tikken, maar vertrouw de site niet helemaal. Iets met "te mooi om waar te zijn" zeg maar.

Ik heb alle gegevens door mijnpolitie.nl gehaald en "SmartProtect" geeft ook geen waarschuwingen.

Vandaag voor de zekerheid en duidelijkheid de volgende mail met 3 duidelijke vragen gesteld. 'Goedendag, Ik ben van plan om bij jullie een armsteun Classic aan te schaffen. Ik zit alleen nog met een paar vragen;
- Zit er een adapter bij de steun of is deze op maat gemaakt?
- Mocht er onverhoopt iets zijn, is het dan mogelijk om de steun te retourneren als ik deze met echt leder en rood stiksel bestel?
- Wat is de uiterste besteldatum en tijd waarop mijn bestelling nog behandeld wordt, voordat jullie op 15-07 sluiten i.v.m. vakantie?'

Waarop ik het volgende antwoord kreeg 'Maken we een afspraak vandaag hoe laat en datum kun je hem zien en gebruiken.' :/

Ben benieuwd of mede tweakers ervaring hebben (kan het me bijna niet voorstellen) _/-\o_

[ Voor 26% gewijzigd door LocK_Out op 08-08-2016 22:11 ]

Alle reacties

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:40

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Lijkt een bedrijf dat al jaren in Beuningen zit. Het zullen wel monteurs zijn, die zijn niet zo zakelijk ;)
Verder geen ervaring mee.

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• LocK_Out
Zou best kunnen ja, ze werken ook onder de naam "Botec (Autotuning)"

Anders even kijken of ik kan betalen met CC, dan zit je sowieso safe :)

[ Voor 35% gewijzigd door LocK_Out op 09-07-2016 19:45 ]

• MEN-O
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12:25
Bij afhalen krijg je nog eens € 10.- korting !

• LocK_Out
MEN-O schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 19:48:
Bij afhalen krijg je nog eens € 10.- korting !
Juist, vind ik ook zo apart.
En als je €50 aan brandstof kwijt bent om er te komen is dat natuurlijk een superdeal.

Als ik in de buurt had gewoond was ik even gaan.. Buurten.

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:40

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Tsja, daar kun jij natuurlijk ook niks aan doen :P
Geen idee of ze CC accepteren, vraag het ze :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
LocK_Out schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 19:51:
[...]

Juist, vind ik ook zo apart.
Waarom vind je dat zo apart? Het scheelt ze verzendkosten. Afhalen is bij bijna alle winkels goedkoper :)

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

• LocK_Out
Grrrrrene schreef op zondag 10 juli 2016 @ 09:09:
[...]

Waarom vind je dat zo apart? Het scheelt ze verzendkosten. Afhalen is bij bijna alle winkels goedkoper :)
Tientje korting vind ik apart, omdat ze al dik goedkoper zijn dan de concurrent.

Ik ga ze maandag nog wel even bellen, kijken of het dan wat duidelijker wordt :)

EDIT: Heb ze gebeld, maar veel duidelijker is het er niet op geworden. Besloten om er over een tijdje toch maar gewoon langs te rijden.
Kan er te weinig over vinden om met een goed gevoel €80 over te maken.

[ Voor 33% gewijzigd door LocK_Out op 11-07-2016 13:19 . Reden: Toegevoegd; even bellen ]

• LocK_Out
*bump*

Vandaag langs geweest om m'n armsteun op te halen.
Nette loods en zeer vriendelijke mensen. Kwalitatief hoogwaardige armsteun. Ben dr erg blij mee.

Ik kan deze site/zaak dan ook ten zeerste aanraden aan iedereen die een armsteun zoekt!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Dan kan hij ook meteen dicht :) Er is niet echt een discussiewaarde en het antwoord is gegeven.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.