PHP default case toevoegen

Pagina: 1
Acties:
  • 479 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zaratrass
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 02-10 20:30
Ik ben deze week begonnen op codeacademy met php voor beginners.

Op mijn screenshot kan je zien wat ik heb gedaan en na meerdere malen proberen blijf ik een fout krijgen.
Uitvoer werkt wel, ook heb ik nog een situatie eronder gezet met een pear.. dit werkte ook maar hij blijft een fout aangeven.

Kunnen jullie zien wat ik verkeerd doe?

Afbeeldingslocatie: http://i63.tinypic.com/351cxg3.jpg

Beste antwoord (via Zaratrass op 09-07-2016 17:13)

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22:19
Je bent verplicht een default case toe te voegen aan de switch. Zie ook dit voorbeeld.

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22:19
Je bent verplicht een default case toe te voegen aan de switch. Zie ook dit voorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zaratrass
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 02-10 20:30
alex3305 schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 16:47:
Check, heb de vraag verkeerd gelezen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Voor de duidelijkheid: blijkbaar is de default verplicht voor deze oefening maar dit is zeker niet verplicht vanuit PHP zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ventieldopje
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19:53

Ventieldopje

I'm not your pal, mate!

Cartman! schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 17:50:
Voor de duidelijkheid: blijkbaar is de default verplicht voor deze oefening maar dit is zeker niet verplicht vanuit PHP zelf.
offtopic:
Codeacademy neemt je stapsgewijs mee in een programmeertaal. Voordat de opdracht komt met default wordt eerst duidelijk uitgelegt wat switch is en hoe je het kan gebruiken ;) Gezien in de vorige opdracht(en) ook geen default is gebruikt lijkt mij dat dit wel uitgelegd is.

www.maartendeboer.net
1D X | 5Ds | Zeiss Milvus 25, 50, 85 f/1.4 | Zeiss Otus 55 f/1.4 | Canon 200 f/1.8 | Canon 200 f/2 | Canon 300 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Ventieldopje schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 19:21:
[...]

offtopic:
Codeacademy neemt je stapsgewijs mee in een programmeertaal. Voordat de opdracht komt met default wordt eerst duidelijk uitgelegt wat switch is en hoe je het kan gebruiken ;) Gezien in de vorige opdracht(en) ook geen default is gebruikt lijkt mij dat dit wel uitgelegd is.
Dat zal ongetwijfeld maar iemand die dit topic toevallig leest kan de indruk krijgen dat het altijd verplicht is en dat zou zonde zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ventieldopje

Ventieldopje

I'm not your pal, mate!

Cartman! schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 19:32:
[...]

Dat zal ongetwijfeld maar iemand die dit topic toevallig leest kan de indruk krijgen dat het altijd verplicht is en dat zou zonde zijn.
Dan moeten ze ook eens de course gaan volgen :Y)

www.maartendeboer.net
1D X | 5Ds | Zeiss Milvus 25, 50, 85 f/1.4 | Zeiss Otus 55 f/1.4 | Canon 200 f/1.8 | Canon 200 f/2 | Canon 300 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 22:50
Ventieldopje schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 19:37:
[...]
Dan moeten ze ook eens de course gaan volgen :Y)
Beter correct zijn, dan niet. Ook codecademy kan nog veranderen of down gaan, waardoor de cursus niet meer beschikbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ventieldopje

Ventieldopje

I'm not your pal, mate!

Caelorum schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 20:03:
[...]

Beter correct zijn, dan niet. Ook codecademy kan nog veranderen of down gaan, waardoor de cursus niet meer beschikbaar is.
We gaan nu wel helemaal offtopic...

Er zijn hiernaast nog honderden zo niet duizenden boeken en tutorials te vinden. Dan heb je altijd nog de documentatie en als Google ooit down gaat nog Stackoverflow O-)

www.maartendeboer.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Hoe vaak wil je nog op de Quickstart gewezen worden? Je zet in een paar regeltjes je vraag neer, dumpt je code (als plaatje, nota bene...) en verwacht dat wij je simpel googlebare probleem even voor je oplossen...

Dit is de laatste keer dat ik of een van mijn collega's je verzoekt om eens wat meer moeite te doen voor je om hulp vraagt op Tweakers.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.