Vraag

• Senico
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17-03 21:21
Vannacht heb ik mijn telefoon in de oplader gedaan zoals elke nacht. Echter toen ik vanochtend wakker werd was hij maar 35% geladen. In eerset instantie dacht ik dat hij misschien los is geschoten in de nacht (of wat dan ook) maar naar verder onderzoek blijkt dat hij extreem langzaam oplaad.
In 7 uur tijd heeft hij dus maar iets van 30% geladen. Ik heb meerdere kabels geprobeerd, meerdere adapters, alle USB poorten maar het resultaat blijft het zelfde.
Ook de telefoon meerdere malen opnieuw opgestart maar helaas zonder resultaat.

De z3 heeft twee poorten om op te laden, die aan de zijkant met magneet en de micro usb. Bij beide treed het zelfde probleem op.

Klopt mijn vrees dat de accu kapot is? Of zou dit toch nog iets anders kunnen zijn?

Ik heb de telefoon nu net een jaar en zag dat er maar een half jaar garantie is op accu's. Geldt dit ook hiervoor?

Beste antwoord (via Senico op 11-07-2016 11:20)

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:24

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Smartphone dus schopje naar AND

Heb je ook al geprobeerd de telefoon op te laden terwijl deze uit staat?

Om op je garantievraag in te gaan. De accu van de Z3 compact zit intern en is niet verwisselbaar. Daardoor kan deze niet gezien worden als los en heeft het dus net zoveel garantie als de rest van de telefoon.

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0Henk 'm!

• rens-br

rens-br

Smartphone dus schopje naar AND

Heb je ook al geprobeerd de telefoon op te laden terwijl deze uit staat?

Om op je garantievraag in te gaan. De accu van de Z3 compact zit intern en is niet verwisselbaar. Daardoor kan deze niet gezien worden als los en heeft het dus net zoveel garantie als de rest van de telefoon.

• Senico
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17-03 21:21
Beste rens-br,

Bedankt voor je antwoord.
Ik heb dit toevallig gisteren geprobeerd en wat me toen opviel is dat hij erg snel oplade toen hij uit stond. En sindsdien laad hij ook weer goed als hij open staat.
Dit lijkt het dus verholpen te hebben. Geen idee waarom dit het zou kunnen verhelpen?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• rens-br

rens-br

Senico schreef op maandag 11 juli 2016 @ 11:21:
Bedankt voor je antwoord.
Ik heb dit toevallig gisteren geprobeerd en wat me toen opviel is dat hij erg snel oplade toen hij uit stond. En sindsdien laad hij ook weer goed als hij open staat.
Dit lijkt het dus verholpen te hebben. Geen idee waarom dit het zou kunnen verhelpen?
Als de telefoon uit staat en daarna geladen wordt tot 100%. Wil het wel eens gebeuren dat de accustatus gereset wordt, waardoor dit weer optimaal functioneert. Mocht je in de toekomst dit probleem weer krijgen, kan ik je toch aanraden om beroep te doen op de garantie.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee