Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

"Hello Games: ontwikkeling van No Man's Sky is klaar"

Pagina: 1
Acties:

• Xeneonic
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 01-03 12:50
Gaan jullie nu aankondigen wanneer de ontwikkeling van elke game klaar is en daar specifiek een artikel voor maken?

Zo nee; waarom dan wel specifiek deze game, maar niet anderen?

Zo ja; Zijn jullie ook van plan om te laten weten welke game wanneer uit komt en voor al die games specifiek een artikel te openen? Of wanneer de pre-orders starten van die games? Wanneer een game concept is ontwikkeld?

Mijn punt: Ik vind het bijzonder vreemd dat er een artikel wordt gemaakt wanneer een game "goud" gaat. Mijn persoonlijke mening is dat de nieuwswaarde erg discutabel is, en dat is erg zacht gezegd. En bepaalde games voortrekken op anderen net zo.

Het zou anders zijn als er daadwerkelijk noemenswaardig nieuws in voor komt (en dus ook in de titel) en dat er dan bij wordt vermeld dat de game ook goud is gegaan als extra toevoeging.

Het "oude tweakers" had soms ook wel eens van deze trekjes maar het aantal artikelen die weinig tot geen nieuwswaarde bevatten lijkt wel erg sterk te stijgen.

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
De game kampte met vertraging, waar we eerder over bericht hebben. Ik vond het dus wel een follow-up bericht waard. Dat heeft niets met voortrekken oid te maken. Het is inderdaad weinig sensationeel, maar het is tevens weekend en komkommertijd, en daarom vond ik deze wel kunnen.