Hoi!
Sinds vandaag heb ik een nieuwe computer, zelf samengesteld. Ik heb voor de AMD Radeon RX 480 8GB gekozen. Tijdens World of Warcraft bereikt de kaart nu al de temperatuur van rond de 80/83 graden. Moet ik mij hier zorgen om maken of is dit normaal voor deze kaart? Ik vind het zelf vrij hoog. Ik wil namelijk nog veel zwaardere spellen spelen bijvoorbeeld BF1.
Mijn specs:
MSI B150A GAMING PRO - Moederbord - ATX
Intel Core i5-6400 / 2.7 GHz
Sapphire Radeon RX480 8G - Grafische kaart
CoolerMaster GM Series G550M
Crucial - DDR4 - 8 GB
En als ventilator de Be quiet! Pure Wings 2
Hoop dat jullie mij hier verder mee kunnen helpen!
Oh trouwens, hoe pas ik de fan curve aan? Want MSI Afterburner werkt niet. Ik hoor mijn ventilator van de video kaart ook nauwelijks draaien, heel erg stil.
Sinds vandaag heb ik een nieuwe computer, zelf samengesteld. Ik heb voor de AMD Radeon RX 480 8GB gekozen. Tijdens World of Warcraft bereikt de kaart nu al de temperatuur van rond de 80/83 graden. Moet ik mij hier zorgen om maken of is dit normaal voor deze kaart? Ik vind het zelf vrij hoog. Ik wil namelijk nog veel zwaardere spellen spelen bijvoorbeeld BF1.
Mijn specs:
MSI B150A GAMING PRO - Moederbord - ATX
Intel Core i5-6400 / 2.7 GHz
Sapphire Radeon RX480 8G - Grafische kaart
CoolerMaster GM Series G550M
Crucial - DDR4 - 8 GB
En als ventilator de Be quiet! Pure Wings 2
Hoop dat jullie mij hier verder mee kunnen helpen!
Oh trouwens, hoe pas ik de fan curve aan? Want MSI Afterburner werkt niet. Ik hoor mijn ventilator van de video kaart ook nauwelijks draaien, heel erg stil.
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 09-07-2016 02:21 ]