Dag allemaal,
Na jaren op een macbook pro te hebben gewerkt is het tijd voor een desktop PC. Ik heb echter niet veel verstand van het samenstellen van een desktop PC maar ik heb mijn best gedaan door naar veel topics te kijken die enigszins aansloten op mijn wensen. Hieronder het lijstje en alle vragen/antwoorden:
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen (zoals Witcher 3 op high) en werken (software ontwikkeling).
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik zit te denken aan een bedrag rond de 1300 maar niet meer dan 1400, inclusief 2x monitor en muis/keyboard.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Macbook Pro gehad al die tijd dus nee.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
2x 1080p monitoren voor werk maar ook goed genoeg om op eentje te kunnen gamen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Graag iets wat niet all teveel geluid maakt en te upgraden is om VR aan te kunnen over 6-12 maanden.
Ga je overklokken?
Nee, geen verstand van.
Wat verwacht je van ons?
Ik heb enkele punten waar ik jullie hulp bij nodig heb. Ik wil dus een PC die voor nu te gebruiken is om te gamen op high settings (The witcher 3), 2 schermen die kwalitatief goed zijn maar dus ook qua prijs niet al te duur zijn omdat ik er 2 nodig heb. Daarnaast moet het systeem makkelijk te upgraden zijn naar VR-ready (bv. is de moederbord goed genoeg om later enkel een nieuwe kaart te hoeven kopen voor VR?)
Dus is het onderstaande systeem upgradable, passen de onderdelen bij elkaar en kan ik misschien iets aanpassen wat de kwaliteit verhoogt voor wat extra geld (max 1400 euro)?
Alvast bedankt
Na jaren op een macbook pro te hebben gewerkt is het tijd voor een desktop PC. Ik heb echter niet veel verstand van het samenstellen van een desktop PC maar ik heb mijn best gedaan door naar veel topics te kijken die enigszins aansloten op mijn wensen. Hieronder het lijstje en alle vragen/antwoorden:
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen (zoals Witcher 3 op high) en werken (software ontwikkeling).
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik zit te denken aan een bedrag rond de 1300 maar niet meer dan 1400, inclusief 2x monitor en muis/keyboard.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Macbook Pro gehad al die tijd dus nee.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
2x 1080p monitoren voor werk maar ook goed genoeg om op eentje te kunnen gamen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Graag iets wat niet all teveel geluid maakt en te upgraden is om VR aan te kunnen over 6-12 maanden.
Ga je overklokken?
Nee, geen verstand van.
Wat verwacht je van ons?
Ik heb enkele punten waar ik jullie hulp bij nodig heb. Ik wil dus een PC die voor nu te gebruiken is om te gamen op high settings (The witcher 3), 2 schermen die kwalitatief goed zijn maar dus ook qua prijs niet al te duur zijn omdat ik er 2 nodig heb. Daarnaast moet het systeem makkelijk te upgraden zijn naar VR-ready (bv. is de moederbord goed genoeg om later enkel een nieuwe kaart te hoeven kopen voor VR?)
Dus is het onderstaande systeem upgradable, passen de onderdelen bij elkaar en kan ik misschien iets aanpassen wat de kwaliteit verhoogt voor wat extra geld (max 1400 euro)?
Alvast bedankt
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-6400 Boxed | € 181,- | € 181,- |
| 1 | Gigabyte GA-B150-HD3P | € 86,90 | € 86,90 |
| 1 | Sapphire Radeon RX 480 8GD5 | € 282,95 | € 282,95 |
| 1 | Phanteks Eclipse P400S Zwart | € 75,- | € 75,- |
| 2 | LG 27MP65HQ-P Zwart | € 175,- | € 350,- |
| 1 | Crucial CT2K8G4DFD8213 | € 61,95 | € 61,95 |
| 1 | Corsair RM550x | € 93,95 | € 93,95 |
| 1 | Samsung 850 EVO 500GB | € 143,95 | € 143,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.275,70 | |