Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefan212
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 02-09 18:32
Hoi mede-tweakers,

Ik heb een vraag, ik heb al een tijd een tab s 8.4. Nu merkte ik al een hele tijd geleden dat ik een battery drain kreeg. Met deze batterij kon ik de tablet wel een nacht aan laten staan (standby), en dan niet teveel % verloren laten gaan. Het enige nadeel was dat het % van 50 naar bv 20 kon gaan en de tablet vaak restartte.

Ik heb een nieuwe gekocht, en je raad het al... ik kan de tablet niet meer op standby laten staan voor een tijdje, als deze 8 uur op standby staat, is het % van 100 naar 5-10 gekelderd. Dit is enorm irritant. Net probeerde ik 3 youtube filmpjes af te spelen, het % was 20. Na 3 filmpjes van 3min is de batterij op.

De 2e batterij heb ik hier gekocht: https://www.gsmpunt.nl/ac...alaxy-tab-s-84/batterijen

Dit is dus een originele. Deze is ook al eens vervangen geweest door een nieuwe omdat ik dit constateerde in de garantieperiode. Met de 3e batterij is het precies hetzelfde probleem.

Heeft er iemand tips?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:13

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Aangezien je de batterij al vervangen hebt. Kan je dus met zekerheid zeggen dat het niet aan de batterij ligt. Ga eens kijken met Better Battery Stats of je geen wakelocks hebt van het eea. Heb je overigens ook al een factory reset geprobeerd?

Overigens, wanneer heb je het apparaat aangeschaft?

[ Voor 5% gewijzigd door rens-br op 12-07-2016 12:08 ]