Ik wilde mijn toestel binnenkort gaan flashen. Nu vroeg ik mij alleen het volgende af: Krijg ik nieuwe updates (zoals de android 6 update voor PHN) voor mijn toestel dan gewoon via OTA binnen? Kan ik hem dan gewoon updaten zonder weer opnieuw te flashen naar android 6?
Vraag
Alle reacties
Dat ligt eraan wat je er voor image op flasht, alhoewel ik het idee heb dat je factory resetten bedoelt. In het geval van factory reset: ja, dan krijg je gewoon netjes je updates binnen.
Hoezo, ik zit je raar aan te kijken? Zo kijk ik altijd! Slijpen is niet nodig, ik prefereer de botte bijl.
Nee ik wil hem echt flashen. Dit op aanraden van de man uit de telefoonwinkel. Mijn telefoon laadt niet goed meer op en volgens hem was dit een softwarematig probleem (net nieuwe batterij en oplader is ook prima). Flasheb zou volgens hem het probleem kunnen verhelpen.
Ik wou gewoon de originele nieuwste firmware van sammobile erop zetten.
Ik wou gewoon de originele nieuwste firmware van sammobile erop zetten.
Heb hem dus net geflasht maar het rare vind ik dat al mn bestanden er nog op staan? Of blijven mn bestanden gewoon staan en moet ik hem óók terug naar fabrieksinstellingen zetten?
Je zult toch echt wat meer informatie moeten geven. Welke rom / bestanden heb je er op geflasht en wat is nu precies de bedoeling?draggie8 schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 01:06:
Heb hem dus net geflasht maar het rare vind ik dat al mn bestanden er nog op staan? Of blijven mn bestanden gewoon staan en moet ik hem óók terug naar fabrieksinstellingen zetten?
Wat werd er aangeraden door de telecom man?