Beste Tweakers,
Binnenkort ga ik de opleiding applicatieontwikkelaar volgen, en zal hierbij een laptop nodig hebben.
Ik heb voor school minimaal de volgende specificaties nodig:
CPU: Intel i5 of hoger
RAM: 4GB of meer
HD: Maakt niet uit, voorkeur gaat uit naar een ssd
Grafisch: Intel HD
Internet: Ethernet aansluiting en 5ghz ondersteuning
Aangezien ik hem nodig heb voor school heb ik hem het liefst niet al te groot, 13,3" lijkt mij meer dan genoeg. Ook gaat mijn voorkeur uit naar een 1920x1080 scherm.
Ik heb zelf al wat research gedaan en heb deze laptops gevonden die mij wel aanspreken:
pricewatch: Asus R301LA-R4144T (Amper verkrijgbaar)
pricewatch: HP 250 G5 W4N92EA (Net wat te groot, 15,6")
pricewatch: HP ProBook 440 G3 T6N99ET (Opzich perfect, wat aan de dure kant)
Mijn budget zit zo ongeveer tussen de 600/750 euro. Op het moment gaat mijn voorkeur uit naar de HP ProBook 440 G3, is dit een goede keuze of kan ik beter een andere nemen? Alvast bedankt
Binnenkort ga ik de opleiding applicatieontwikkelaar volgen, en zal hierbij een laptop nodig hebben.
Ik heb voor school minimaal de volgende specificaties nodig:
CPU: Intel i5 of hoger
RAM: 4GB of meer
HD: Maakt niet uit, voorkeur gaat uit naar een ssd
Grafisch: Intel HD
Internet: Ethernet aansluiting en 5ghz ondersteuning
Aangezien ik hem nodig heb voor school heb ik hem het liefst niet al te groot, 13,3" lijkt mij meer dan genoeg. Ook gaat mijn voorkeur uit naar een 1920x1080 scherm.
Ik heb zelf al wat research gedaan en heb deze laptops gevonden die mij wel aanspreken:
pricewatch: Asus R301LA-R4144T (Amper verkrijgbaar)
pricewatch: HP 250 G5 W4N92EA (Net wat te groot, 15,6")
pricewatch: HP ProBook 440 G3 T6N99ET (Opzich perfect, wat aan de dure kant)
Mijn budget zit zo ongeveer tussen de 600/750 euro. Op het moment gaat mijn voorkeur uit naar de HP ProBook 440 G3, is dit een goede keuze of kan ik beter een andere nemen? Alvast bedankt