Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sgrovert
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21:07
Afgelopen week heb ik een galaxy A300FU gekocht.
Deze staat af fabriek helemaal vol met Apps waar ik helemaal geen gebruik van maak,

Ik wil daarom graag kijken om er een andere android op te zetten. Ik ben echter niet echt thuis in deze markt, dus het is een beetje lastig zoeken voor mij. Vandaag heb ik naar Cyagen mod gekeken, echter is daar voor mijn toestel nog geen stabiele build voor. Wel een build under development, maar deze geeft een foutmelding tijdens installeren.

Welke versie van android raden jullie aan om op mijn toestel te zetten?

Lost In Music

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knielen
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07:07
Ikzelf ben fan van Cynagon, welke heb je nu geprobeerd te installeren? Misschien is er wel een wat oudere maar stabiele versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorbo
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 21:29

Sorbo

Uw hulp in huis!

En hoe probeer je m te installeren? Heb je je telefoon geroot, je bootloader unlocked en via een recovery als TWRP geprobeerd te flashen? Of probeer je het met samsung software?

En heb je wel eens gekeken naar Package Disabler Pro? Daarmee blijft de troep natuurlijk wel aanwezig op je toestel, maar disabled. Zo neemt het alleen ruimte in, maar geen andere resources. Apps verdwijnen uit je overzicht, starten niet meer op de achtergrond, en kunnen niet meer aangeroepen worden door andere apps.

Google Play: Google Play: Package Disabler Pro (Samsung)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sgrovert
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21:07
Ik heb eerst met odin root access verkregen.
Daarna TWRP aan de praat gekregen.
En deze versie van Cynagon erop proberen te zetten :http://forum.xda-develope...official-samsung-t3326297

Voor dit toestel kon ik namelijk geen stabiele release vinden.

Lost In Music

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07:26

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Smartphone, dus schopje naar AND.