Ik ben nog niet zo bekend met android tablets. Ik ben op zoek naar een refurbished maar wat is nou de minimale power voor gebruik vandaag?
Vraag
Beste antwoord (via Frederick2016 op 11-07-2016 12:22)
Verwijderd
De power is niet zozeer het issue, maar updates. De meeste fabrikanten zijn notoire slecht met updaten. Misschien dat anderen hier meer over kunnen zeggen, maar de enige twee android tablet leveranciers die in mij opkomen met een (tot nu toe) goed update bleid zijn nVidia en Google zelf.
Ik zou zelf niet ouder dan 1 jaar kopen, tenzij het een nexus tablet is.
Alle reacties
Snelheid is 1 punt. Nog veel belangrijker is de versie van de software. Met een oude iOS of Android versie kan je de nieuwste apps niet meer gebruiken. Dan word het apparaat vrij nutteloos.
Verwijderd
De power is niet zozeer het issue, maar updates. De meeste fabrikanten zijn notoire slecht met updaten. Misschien dat anderen hier meer over kunnen zeggen, maar de enige twee android tablet leveranciers die in mij opkomen met een (tot nu toe) goed update bleid zijn nVidia en Google zelf.
Flauw antwoord: Ligt eraan wat je ermee wilt doen. Wil je internetten dan is een refurbished Nexus 7 uit 2013 al goed voor je, wil je gamen, dan niet.
Als het binnen je budget ligt (€200,)zou ik een Nvidia Shield kopen.
Als het binnen je budget ligt (€200,)zou ik een Nvidia Shield kopen.
[ Voor 5% gewijzigd door oef! op 08-07-2016 16:36 ]
Daarnaast zijn er natuurlijk ook nog mogelijkheden m.b.t. custom Roms. Zo heb ik afgelopen week mijn Asus transformer Prime uit 2012 nieuw leven ingeblazen met een 6.0.1 Rom. En dat is prima qua snelheid voor internet en word/excel
Aankoopadvies dus schopje naar MAA.
@TS, je OP is een beetje karig. Zou je kunnen aangeven wat je met de tablet wilt gaan doen? Wat je budget is en wat je verdere eisen zijn? Schermformaat etc.
Verder wordt hier al gesproken over custom roms. Hoe handig ben je hierin?
@TS, je OP is een beetje karig. Zou je kunnen aangeven wat je met de tablet wilt gaan doen? Wat je budget is en wat je verdere eisen zijn? Schermformaat etc.
[ Voor 16% gewijzigd door rens-br op 11-07-2016 09:01 ]
Thanks, ja eigenlijk vnl. internetten en appen. Het moet ook gewoon een youtube video kunnen laden. technische wijzigingen aanbrengen daar ben ik niet goed in;)rens-br schreef op maandag 11 juli 2016 @ 09:01:
Aankoopadvies dus schopje naar MAA.
Appen is op een tablet niet gemakkelijkFrederick2016 schreef op maandag 11 juli 2016 @ 12:22:
[...]
Thanks, ja eigenlijk vnl. internetten en appen. Het moet ook gewoon een youtube video kunnen laden. technische wijzigingen aanbrengen daar ben ik niet goed in;)
Medion heeft voor 249 euro een volgens mijn een leuke tablet.
Met 64 GB opslag een goed scherm met een resolutie van 1920x1200.
Een goede accuduur kortom hiervoor zou ik geen tweede hans kiezen.
pricewatch: Medion LifeTab HD S10365 Tablet Zwart
Thanksdivk schreef op maandag 11 juli 2016 @ 15:01:
Medion heeft voor 249 euro een volgens mijn een leuke tablet.
Hou wel rekening met updates.
Geen idee hoe deze geupdate gaat worden naar 6. Of straks android N.
En met de atom chipset denk ik dat custom roms ook niet voor het oprapen liggen.
Geen idee hoe deze geupdate gaat worden naar 6. Of straks android N.
En met de atom chipset denk ik dat custom roms ook niet voor het oprapen liggen.
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Van wie is Androuid nou eigenlijk? Is het van google? of een andere partij?
Google. Ze geven het alleen gratis weg.Frederick2016 schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 19:54:
Thnx.
Ik heb nog niet ergens gelezen of Google voorheeft om met Android de php voor mobile totstand te brengen, waar Google uiteindelijk aan de touwtjes blijft trekken maar toch een co-created platform totstand te brengen net als php en wordpress.
Iemand anders hier een inzicht over?
Ik heb nog niet ergens gelezen of Google voorheeft om met Android de php voor mobile totstand te brengen, waar Google uiteindelijk aan de touwtjes blijft trekken maar toch een co-created platform totstand te brengen net als php en wordpress.
Iemand anders hier een inzicht over?
Ze hebben al een marktaandeel van rond de 75% wereldwijd. Verder is er eigenlijk alleen IOS en WP, die zorgen voor het grootste deel van de 25% die overblijft.
Zoals hier ook al aangegeven. Een klein beetje eigen inzet mag je best doen. Dit soort informatie is heel eenvoudig op te zoeken op het internet.Frederick2016 schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 19:54:
Beschouw dit als de laatste waarschuwing.
[ Voor 19% gewijzigd door rens-br op 02-08-2016 08:22 ]
Pagina: 1