[LBBG] Multimedialaptop augustus 2016

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtuv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-09 23:10

[LBBG] Multimedialaptop augustus 2016

In de Laptop Best Buy Guide van augustus komt de multimedialaptop weer aan bod. In dit topic kunnen we discussiëren over welke modellen we zullen aanraden en welk model door de redactie getest zal worden. Om de laptop die we gaan testen op tijd in huis te hebben, moeten we uiterlijk op donderdagmiddag 21 juli om 12:00 een keuze gemaakt hebben. Die keuze maken we in overleg met de community.

Voor de multimedialaptop houden we een budget aan van 1300 euro. Het dient een laptop te zijn die eigenlijk alles aankan, behalve zware games. Een goed scherm - dus geen tn-paneel - is een vereiste, net als een ssd en liefst nog een hdd voor extra opslagruimte. Een dedicated videokaart stellen we ook op prijs, want van een laptop in deze prijsklasse mag je dat wel verwachten. Bovendien kan een gpu ook van pas komen bij videobewerking en andere software met gpu-versnelling.

Hoewel er veel gamelaptops zijn in deze prijsklasse die redelijk aan het eisenpakket voldoen, vinden we het uiterlijk daarvan vaak minder geschikt voor deze categorie. Voor veel mensen zal de multimedialaptop een desktopvervanger zijn en die mag er best een beetje fraai - of juist neutraal - uitzien, al blijft dat natuurlijk subjectief.

Houd er rekening mee dat we voor de Best Buy Guide niet uit kunnen gaan van specifieke tijdelijke aanbiedingen. Ook dient het betreffende model goed verkrijgbaar te zijn en niet te snel uit de schappen te verdwijnen.
Kandidaten
HP heeft sinds een maandje voor 1200 euro de pricewatch: HP Pavilion 15-bc035nd met aluminium behuizing in de prijslijsten staan. Met zijn Intel Core i7-6700HQ, GTX 960M, 16GB ram, een 256GB ssd én een 1TB hdd voldoet hij helemaal aan onze eisen. Het 15,6"-scherm is een mat en maakt gebruik van een ips-paneel.

De pricewatch: Medion Akoya P6661 (30020572) biedt al een tijdje veel waar voor zijn geld en is er in veel uitvoeringen. Sinds eind juni staat deze 30020572 in de Pricewatch. Een 15,6"-uitvoering met i7-6500U, GTX 950M, 16GB ram, 256GB ssd en 1,5TB hdd. Hij voldoet aan al onze eisen en past makkelijk in het budget. Er zijn ook veel goedkopere uitvoeringen, die misschien wel interessanter zijn wat prijs/kwaliteit betreft.

In april kozen we de pricewatch: Asus N552VX-FY166T als best buy in de categorie multimedialaptop en ook in de praktijk bleek die laptop ons behoorlijk goed te bevallen. We beloonden het model met een 8,5. Ook nu is dit nog een prima aanrader, maar het is wellicht leuk om een ander model te testen.

Wat ons betreft zijn dit interessante opties voor de multimedialaptop. We zijn benieuwd welke jullie uit zouden kiezen, of welke alternatieven jullie zouden aanbevelen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lednov
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 27-05 21:51
Ik vind de (marketing)term multimedia behoorlijk ouderwets. Vroeger was dit om aan te geven dat er een CD/DVD speler in zat, dat er een ingebouwde modem en/of netwerkkaart in je PC zat. dat je er een redelijk spelletje op kon spelen.

Tegenwoordig is het gebruik van CD/DVD vervangen door een USB drive en zelfs dat is al aan vervanging toe door de 'cloud' (brr). Wat ik mij dan afvraag, wat moet de laptop dan precies kunnen? Zware games vallen af zeg je in de OP. voor een budget van 1300E kan je dan een flinke laptop kopen, alleen is dat geld niet beter te besteden? Het moet dan toch een flinke verbetering zijn ten opzichte van de basislaptop, en tot dusverre is het alleen de GPU die daarin verschilt. Een GPU die niet eens gebruikt gaat worden voor zware games.

Geld uitgeven is leuk, zeker als het van een ander is. Alleen ik mis de toegevoegde waarde. Ik mis waarom ik ruim twee keer zoveel geld uit zou geven ten opzichte van de basislaptop. Buiten gaming (wat op de basislaptop sowieso al behelpen is) is er niet iets wat deze laptop kan wat de basis niet zou kunnen. Zwaardere software? Misschien dat je PS werk 10 seconden langer duurt en dan houdt het ook wel op.

Ik ben van mening dat het budget dan echt te hoog is. Onder de 1000 ga je ook ruimschoots goede modellen vinden. En waarschijnlijk lukt het ook wel met nog eens 100E lager.

de prijs wordt hier vooral opgedreven door een GPU keuze. en zelfs dan is er onder de 1000 prima leuk spul te vinden. https://tweakers.net/pric...are/482577;551601;475752/

Asus heeft als enige geen SSD. Maar ja, daar betaal je ook weer een prijs omdat een ROG uitvoering betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artimunor
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 03-06 23:47
Het gaat wel erg zielig worden voor mensen die klakkeloos de BBG op gaan volgen en er dan achter komen dat ze, notabene in augustus, ook een laptop met een grafische kaart van de pascal generatie hadden kunnen krijgen (polaris is nog niet 100% zeker dat deze in augustus gaat komen)

Ik snap dat tweakers nu nog niet veel heeft om op te varen en de BBG op voor te bereiden, maar omdat je nu al kan nagaan dat elke laptop met een 'oude generatie' videokaart zonde van de aanschaf geweest is, vermeld dan a.u.b. op z'n minst in de BBG wat het verschil in hitte generatie, stroomverbruik en prestatie is zodat mensen niet van een koude kermis thuiskomen.

P.S. in de post header staat nog "April" ipv "Augustus"

[ Voor 4% gewijzigd door Artimunor op 11-07-2016 12:19 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeDooieVent
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08-04 13:31
dell 7559

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• bazkar
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-09 10:17
Lednov schreef op zondag 10 juli 2016 @ 20:33:
Ik vind de (marketing)term multimedia behoorlijk ouderwets.
Vroeger was dit om aan te geven dat er een CD/DVD speler in zat, dat er een ingebouwde modem en/of netwerkkaart in je PC zat. dat je er een redelijk spelletje op kon spelen.
Hier ben ik het grotendeels mee eens, maar goed het beestje moet een naam hebben.
Geld uitgeven is leuk, zeker als het van een ander is. Alleen ik mis de toegevoegde waarde. Ik mis waarom ik ruim twee keer zoveel geld uit zou geven ten opzichte van de basislaptop. Buiten gaming (wat op de basislaptop sowieso al behelpen is) is er niet iets wat deze laptop kan wat de basis niet zou kunnen. Zwaardere software? Misschien dat je PS werk 10 seconden langer duurt en dan houdt het ook wel op.
Ik val nu juist precies in de doelgroep voor een dergelijk type laptop. Ik speel redelijk wat games die niet per se de allerlaatste generatie zijn, maar te zwaar voor een integrated GPU. Ik draai veel zwaardere applicaties die hoge eisen stellen aan CPU en waardoor een SSD een must is. Ik gebruik het ding thuis, op de bank of aan bureau, dus ik wil geen geld uitgeven voor gewichtsbesparing etc.

Een basislaptop trekt deze zaken zeker niet, en een gaminglaptop (2000+ euros) is me echt te gortig.
Dus of je hem nu budget-gaming laptop noemt, multimedialaptop of all-purpose laptop zal me een biet zijn, maar om nu te zeggen dat de categorie overbodig is? nee...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• wappiewappie
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 09:28
Tegenwoordig is het gebruik van CD/DVD vervangen door een USB drive en zelfs dat is al aan vervanging toe door de 'cloud' (brr). Wat ik mij dan afvraag, wat moet de laptop dan precies kunnen? Zware games vallen af zeg je in de OP. voor een budget van 1300E kan je dan een flinke laptop kopen, alleen is dat geld niet beter te besteden? Het moet dan toch een flinke verbetering zijn ten opzichte van de basislaptop, en tot dusverre is het alleen de GPU die daarin verschilt. Een GPU die niet eens gebruikt gaat worden voor zware games.
Een laptop is meer dan plastic zak met hardware. Alleen met spec. staren kom je er dus niet.
Ten opzichte van de basislaptop zal de multimedialaptop een betere behuizing, scherm, toetsenbord touchpad en een mooier uiterlijk moeten bieden. Zoiets als een Dell XPS 15 bijvoorbeeld. (De XPS valt helaas wel buiten het budget)
verbeter me maar als ik het verkeerd heb, maar dat is volgens mij het idee van deze LBBG

Zou dit wat wezen? http://www.dell.com/nl/p/...-in-1-laptop/pd?ref=PD_OC
Ik kan er zo snel geen reviews van vinden, maar het heeft blijkbaar een 17" ips scherm en ziet er ook wel mooi uit.

[ Voor 8% gewijzigd door wappiewappie op 17-07-2016 18:14 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lednov
Daar kan ik mij helemaal in vinden, en dat snap ik ook best. Moet dat alleen meer dan het dubbele kosten? Dat vind ik een hoop geld. En als ik dan sec naar de eisen kijk, dan verantwoord dat het budget voor geen meter. Voor 1000 euro vind ik ook wel een leuke Laptop (wat ik ook overigens heb gedaan (zie aanbieding topic), Het is niet zoals Bazkar stelt dat het een overbodige categorie is, dat is niet wat ik met mijn betoog bedoelde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wappiewappie
  • Laatst online: 09:28
Helaas wel. Core i7 met 1TB HDD doet het beter in de folder dan stevige behuizing met ips scherm en 256GB SSD.
Dat zie dus ook duidelijk terug in de prijsklasse van €500,- t/m €1000,-.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lednov
Dan is het onze taak om mensen toch beter voor te lichten! Vraag me af of het nog wat wordt, OP is niet te bekennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtuv
Ik vind de (marketing)term multimedia behoorlijk ouderwets. Vroeger was dit om aan te geven dat er een CD/DVD speler in zat, dat er een ingebouwde modem en/of netwerkkaart in je PC zat. dat je er een redelijk spelletje op kon spelen.

Ik ben van mening dat het budget dan echt te hoog is. Onder de 1000 ga je ook ruimschoots goede modellen vinden. En waarschijnlijk lukt het ook wel met nog eens 100E lager.

de prijs wordt hier vooral opgedreven door een GPU keuze. en zelfs dan is er onder de 1000 prima leuk spul te vinden. https://tweakers.net/pric...are/482577;551601;475752/

Asus heeft als enige geen SSD. Maar ja, daar betaal je ook weer een prijs omdat een ROG uitvoering betreft.
Ik snap je opmerking wat betreft de term. Het is op dit moment de naam die het beestje heeft, wellicht
kunnen we daar een betere naam voor vinden, maar voor nu doen we het er nog even mee :P

Ook wat prijs betreft heb je gelijk. 1300 euro is een ruim budget. We hoeven het ook zeker niet vol te maken. Ik denk dat vrijwel alle kopers graag zoveel mogelijk waar voor hun geld hebben, dus als een model van 1000 euro 95% biedt wat een 1300 euro laptop doet, dan lijkt me eerstgenoemde een betere keus voor de BBG.

Jouw selectie lijken mij uitstekende kandidaten voor deze bbg, want de vraag is wat je 'meer' krijgt als je 300 euro extra uittrekt... Ik vind het wel te verdedigen om meer budget uit te trekken als de behuizing bijvoorbeeld van hogere kwaliteit is, of als er een aanzienlijk grote ssd in zit. De Asus ROG zou niet mijn keuze zijn vanwege het game-uiterlijk en jammer dat de ssd ontbreekt (ja, die is uiteraard toe te voegen :))

De HP en de Lenovo lijken mij veel waar voor het geld bieden. Met mijn eerste selectie heb ik wellicht wat te veel naar het budget van 1300 euro gekeken en deze laten 'liggen' zonder goed naar de specs te kijken.
Artimunor schreef op maandag 11 juli 2016 @ 09:18:
Het gaat wel erg zielig worden voor mensen die klakkeloos de BBG op gaan volgen en er dan achter komen dat ze, notabene in augustus, ook een laptop met een grafische kaart van de pascal generatie hadden kunnen krijgen (polaris is nog niet 100% zeker dat deze in augustus gaat komen)
Dat zullen we zeker benoemen voor zover bekend. Let wel dat we niet naar een gaminglaptop op zoek zijn. Er mag best een gpu in zitten, maar het nieuwste van het nieuwste is niet het belangrijkst in deze categorie. Al is zuiniger en sneller natuurlijk altijd fijn, maar er is nog niets officieel bekend over prijzen en specs op dit moment...
Lednov schreef op zondag 17 juli 2016 @ 18:53:
Vraag me af of het nog wat wordt, OP is niet te bekennen.
Excuses voor de late reactie. Ik lees zeker mee, zal morgen zelf nog wat concrete input geven wat modellen betreft, rekening houdend met bovenstaande.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtuv
Wat prijs/specs betreft lijken dit mij interessante opties op het moment.

pricewatch: HP Pavilion 15-bc010nd
Ziet er strak uit (vind ik), is niet erg zwaar met ca 2kg, i5-6300HQ, 8GB, GTX 950M, 256GB ssd. 900 euro :9

pricewatch: Lenovo IdeaPad 700-15ISK 80RU008RMH
Zelfde specs als de HP, maar dan met i7-6700HQ en een 1TB hdd + 256GB ssd. Vanaf 1030 euro.

Of pricewatch: Lenovo IdeaPad 700-15ISK 80RU00CMMH
Precies dezelfde specs als de HP, 869 euro.

Ik vind de IdeaPad 700 met 950M wellicht een beter passende keuze dan de Y700. Die biedt wel veel waar voor het geld met de 960M, maar heeft ook wel wat meer het gamers-uiterlijk. Datzelfde geldt voor HP Omen vs HP Pavilion.

Wat vinden jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poedelini
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 13-10-2024
Xtuv schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 17:28:
Wat prijs/specs betreft lijken dit mij interessante opties op het moment.

pricewatch: HP Pavilion 15-bc010nd
Ziet er strak uit (vind ik), is niet erg zwaar met ca 2kg, i5-6300HQ, 8GB, GTX 950M, 256GB ssd. 900 euro :9

pricewatch: Lenovo IdeaPad 700-15ISK 80RU008RMH
Zelfde specs als de HP, maar dan met i7-6700HQ en een 1TB hdd + 256GB ssd. Vanaf 1030 euro.

Of pricewatch: Lenovo IdeaPad 700-15ISK 80RU00CMMH
Precies dezelfde specs als de HP, 869 euro.

Ik vind de IdeaPad 700 met 950M wellicht een beter passende keuze dan de Y700. Die biedt wel veel waar voor het geld met de 960M, maar heeft ook wel wat meer het gamers-uiterlijk. Datzelfde geldt voor HP Omen vs HP Pavilion.

Wat vinden jullie?
Dan is deze op het moment beter dan de HP laptop die je hier boven hebt staan;

http://store.hp.com/Nethe...d=X3P03EA&opt=ABH&sel=NTB

879 euro met i7 6700HQ, 8 gb werkgeheugen, gtx 950m en 256 gb ssd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtuv
Poedelini schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 17:55:
[...]

Dan is deze op het moment beter dan de HP laptop die je hier boven hebt staan;

http://store.hp.com/Nethe...d=X3P03EA&opt=ABH&sel=NTB

879 euro met i7 6700HQ, 8 gb werkgeheugen, gtx 950m en 256 gb ssd.
Ook een prima keuze inderdaad, maar voor de BBG kunnen we niet echt uitgaan van een actieprijs. Misschien is die volgende maand wel voorbij... Altijd lastig helaas :) Mochten we voor een HP kiezen, dan kunnen we het wel noemen als de korting nog geldig is bij publicatie uiteraard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poedelini
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 13-10-2024
Xtuv schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 18:04:
[...]

Ook een prima keuze inderdaad, maar voor de BBG kunnen we niet echt uitgaan van een actieprijs. Misschien is die volgende maand wel voorbij... Altijd lastig helaas :) Mochten we voor een HP kiezen, dan kunnen we het wel noemen als de korting nog geldig is bij publicatie uiteraard.
Is ook zo, niet aan gedacht sorry. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtuv
Poedelini schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 18:19:
[...]

Is ook zo, niet aan gedacht sorry. :)
Geen probleem, dank voor het meedenken!

De deadline is in zicht. Welke laptop zien jullie graag in de komende bbg?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cinemaskoop
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 25-08 00:34
Ik zou voor de 1199 medion of de hp gaan.

De hp heeft wel absoluut de beste prijs kwaliteitsverhouding. Nu alleen verkrijgbaar bij de hp store maar zie dat diverse shops em weer binnen gaan krijgen op hun sites ( bijv bij Coolblue en BCC staan ze weer op binnenkomst volgende week ).

[ Voor 142% gewijzigd door Cinemaskoop op 21-07-2016 10:16 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cinemaskoop
Ik kwam net deze nog tegen. Ik kan em nog niet vinden op de pricewatch momenteel. Zal wel nieuw zijn of zo.

Maar die is ook wel erg interessant.

http://www.laptopshop.nl/...razer-p6661-30020908.html

Variatie op een thema, Wellicht interesant als alternatief voor de HP

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lednov
Wellicht net te laat, De laptop die Poedelini aanhaalt, is normaal 999 Euro, het verschil met de versie uit de OP is de GPU, een 950 ipv 960. Ook zit er geen HDD voor extra opslag in. Extra opslag zou dus wel eventueel extra te plaatsen zijn (beetje omgekeerde wereld :) )
Hoewel de aanbiedings prijs nu geld (en héél scherp is) is het nog steeds de overweging waard. En mogelijk nog in Augustus geldig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GekkeGeert
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 02-08 13:13
Cinemaskoop schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 10:14:
Ik kwam net deze nog tegen. Ik kan em nog niet vinden op de pricewatch momenteel. Zal wel nieuw zijn of zo.

Maar die is ook wel erg interessant.

http://www.laptopshop.nl/...razer-p6661-30020908.html

Variatie op een thema, Wellicht interesant als alternatief voor de HP
Ik zou voor deze gaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welke gaat er daadwerkelijk getest worden en wanneer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben wel benieuwd naar deze 17" 2 in 1: Dell 17 - 7778
http://www.dell.com/nl/p/...-in-1-laptop/pd?ref=PD_OC

De ene zegt in de reviews dat ie stabiel is, de ander niet. Dan het scherm, is het goed scherp, zonder 'pebbly look' en is het glans of mat? Is de fan continu aan en maakt de fan lawaai? De aan/uit knop lijkt zo'n telefoon aan/uit-knop, niet erg fijn als je het mij vraagt. Ik druk zelf liever 1 seconde op een knopje dan zo'n klein knopje een paar seconden te moeten ingedrukt houden. Over de bouwkwaliteit is iedereen wel tevreden zo te lezen.

Het zou in elk geval mooi zijn als deze een keer gereviewed kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artimunor
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 03-06 23:47
Xtuv schreef op maandag 18 juli 2016 @ 21:05:
[...]

Dat zullen we zeker benoemen voor zover bekend. Let wel dat we niet naar een gaminglaptop op zoek zijn. Er mag best een gpu in zitten, maar het nieuwste van het nieuwste is niet het belangrijkst in deze categorie. Al is zuiniger en sneller natuurlijk altijd fijn, maar er is nog niets officieel bekend over prijzen en specs op dit moment...
In principe alles wat het niet met alleen on-chip graphics moet doen heeft een extra videokaart en is dus aan deze grote veroudering sprong onderhevig.

Als het niet extra performance mist betekend dat dat het onnodig veel power consumeert en hitte genereerd.
Zowiezo iets om in ieder geval aan te geven, en dan niet zo van deze 950 is ook nog best redelijk snel voor video bewerking, dat zou suggestief zijn en gaat voorbij aan het feit dat het je batterij veel harder drained dan na Augustus nodig is (ik zeg dit, misschien ten overvloede, omdat ik zulke statements helaas regelmatig tegenkom in reviews)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeDooieVent
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08-04 13:31
probleem is vaak wel dat je als je eisen hebt als FHD, IPS, i5-i7 minimaal, mat scherm je bijna automatisch uitkomt op een laptop met GPU

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtuv
Nogmaals dank voor alle input. Uiteindelijk zijn we voor de HP Pavilion 15 gegaan. We hadden graag configuratie van 999 euro getest, maar we hebben het model van 1200 euro ontvangen. Wat behuizing en scherm betreft komt dat echter overeen met de goedkopere uitvoeringen. In de BBG zullen we duidelijk aangeven welke opties en verschillen er zijn. Op 1 augustus komt het resultaat online :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cinemaskoop
en Y700 als alternatief bijv?

Zag een 16GB /i7/gtx960/1TB 128GB voor 1149.. maar weet even niet meer waar.. zie em niet in de prijswatch.. Kom ik nog op terug :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xtuv
Laat het weten als je 'm ziet. Ik noem iig de Medion en de Asus van de vorige LBBG bij de alternatieven. De Ideapad 700 en/of Lenovo Y700 kunnen daar ook prima bij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cinemaskoop
Xtuv schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 13:57:
Laat het weten als je 'm ziet. Ik noem iig de Medion en de Asus van de vorige LBBG bij de alternatieven. De Ideapad 700 en/of Lenovo Y700 kunnen daar ook prima bij.
Doe ik.. Ik zal vanavond nog eens zoeken waar het was.

Edit: heb em inmiddels gevonden. Staat nu wel op de pw. Is volgens mij een nieuwe. Zal binnenkort wel breder verkrijgbaar zijn lijkt me. Goeie prijs voor deze config.

pricewatch: Lenovo IdeaPad Y700-15ISK 80NV00V1MH

[ Voor 32% gewijzigd door Cinemaskoop op 28-07-2016 18:53 . Reden: Aanvulling op laatste post ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeKever
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 10:40
Die Lenovo heb ik ook, maar dan een iets andere configuratie.

Relatief sterke behuizing, prima scherm met goede kijkhoeken (we kijken netflix met zijn tweeën) maar het scherm kan niet heel helder. Het geluid is veel beter dan bij mijn vorige laptop, maar dat zegt weinig.

Edit: spelling

[ Voor 3% gewijzigd door DeKever op 29-07-2016 09:57 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Suave
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Vandaag de pricewatch: HP Pavilion 15-bc035nd binnengekregen. Bestel via HP.com. Het zou eigenlijk pas over een maand bezorgd worden vanwege onvoldoende voorraad, maar hij werd vandaag plots bezorgd!

Prima laptop tot nu toe, enige minpunt wat ik tot nu kan opmerken t.o.v. mijn vorige laptop (dell xps 15lx502) is dat het geen subwoofer heeft :'( dat maakt veel verschil.

Maar de nieuwe XPS heeft ook geen subwoofer volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Suave schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 13:09:
Vandaag de pricewatch: HP Pavilion 15-bc035nd binnengekregen. Bestel via HP.com. Het zou eigenlijk pas over een maand bezorgd worden vanwege onvoldoende voorraad, maar hij werd vandaag plots bezorgd!

Prima laptop tot nu toe, enige minpunt wat ik tot nu kan opmerken t.o.v. mijn vorige laptop (dell xps 15lx502) is dat het geen subwoofer heeft :'( dat maakt veel verschil.

Maar de nieuwe XPS heeft ook geen subwoofer volgens mij.
Is de fan van deze HP continu aan en/of maakt deze veel herrie bij gewoon browsen en office werk?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Suave
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 02:34:
[...]

Is de fan van deze HP continu aan en/of maakt deze veel herrie bij gewoon browsen en office werk?
Je hoort de fan nauwelijks, maar hij is volgens mij wel continu aan. Maar je moet echt goed luisteren om het te kunnen horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trondheim
  • Laatst online: 29-01-2023
Op zoek naar een goeie multimedia laptop om (bijna uitsluitend) videobewerkingsprogramma's op te draaien (no games). Wat is de beste optie? Kan iemand tips geven wat aan te kopen? Mag gerust iets duurder zijn dan richtprijs € 1300, moet vooral goed en snel werken. Bij een gespecialiseerde shop een laptop op maat laten samenstellen een goed idee?

Alvast bedankt!
Pagina: 1