Reclame op de radio icm beleid

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordSinclair
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 11:24
Op Qmusic hoor ik regelmatig de reclame voorbij komen met als slogan iets in de geest van Tweakers een hele boel handige neefjes die je alles van elektronica kan vragen. Echter is de drempel om iets te vragen wel een stuk hoger, topics van nieuwkomers worden vaak gesloten omdat deze te weinig informatie bevatten. Een typische vraag aan het handige neefje dus.

Ik ben van mening als je de deuren open zet voor nieuwkomers met een lage drempel dat je deze nieuwkomers ook beter begeleid en niet gelijk de topics te sluiten.

There's no need to kneel, I'm a very democratic sort of lord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-09 22:28

PromWarMachine

Forsaken Archer

Die sluitmessage is anders doorgaans glashelder.. Niet ieder nieuw topic wordt gesloten.
Dat neefje zal ook meer informatie vragen als je zegt: "hee neef, mijn computer is stuk".

Die informatie hebben wij ook nodig.. da's niet zo vreemd, toch?

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordSinclair
Klopt, maar daar kan je ook wat vriendelijker in proberen te sturen. Het neefje vraagt ook door en roept niet, je hebt niet gelijk alle relevante informatie verteld dus ik help je niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:36
Ik vraag me af of de mensen die door zo'n advertentie op Tweakers komen nu direct doorklikken naar GoT. Mij lijkt het idee eerder dat deze mensen voor informatie op t.net terecht kunnen en daarbij bijvoorbeeld de reviews, of pricewacht kunnen gebruiken. Denk ook dat dat in eerste instante het doel van de comercials zal zijn.

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16:22

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Als wij iemand zien die een handje vol posts heeft en net geregistreerd is een topic openen met een relatief simpele vraag een beperkte informatie, wordt daar ook naar verwezen, voor meer info gevraagd en blijft het topic open. Is het een oud gediende met 10 jaar hier en meer dan 1k posts, dan wordt die wel eerder op slot gegooid omdat we van zo iemand verwachten dat-ie wel weet waar een fatsoenlijke topicstart aan moet voldoen.

Oftewel, er wordt al enigszins rekening mee gehouden.

Commandline FTW | Tweakt met mate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordSinclair
Goed om te lezen, soms kreeg ik de indruk dat dat niet zo was. Bedankt voor het antwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:22
LordSinclair schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 14:24:
Goed om te lezen, soms kreeg ik de indruk dat dat niet zo was. Bedankt voor het antwoord.
En jij bedankt om ons hier nog eens op te wijzen! Dat kan nooit kwaad. :)
Pagina: 1