• Finesse
  • Registratie: November 2014
  • Niet online
Mijn TV, een oudje, geeft na aanzetten sinds 2 dagen in eerste instantie alleen maar klank, beeld komt er pas na een tijdje (aantal minuten).
Raar verschijnsel, iemand een idee wat er aan het handje kan zijn?
Alvast bedankt.

http://download.p4c.phili.../26pfl5322_12_dfu_nld.pdf

• CeesKees
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 18:17

CeesKees

I rest my Kees

Je geeft zelf al aan dat het een oudje is.

Waarschijnlijk begin van het einde.

| Me = M'n of Mijn | Is = Eens | Hun = Zij | Waar om doen men sen al die on nodig e spa ties over al tus sen ? | Hè = Heh? | Hé = Hey!

• Mr. Intel
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 19-11-2025
CCFL versleten? Ik heb op mijn werk zoiets met een oude 17" TFT monitor.... 's morgens bij het opstarten nauwelijks beeld (heel donker) en na een aantal minuten komt pas beeld. Datzelfde gebeurd ook als de monitor in de suspend mode gaat. Bij het ontwaken duurt het ook een aantal minuten voordat het beeld weer goed is. Zolang ik blijf werken is het beeld oké.

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18-11-2025

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Waarschijnlijk gewoon een paar brakke condensatoren, vervangen zou het op kunnen lossen maar ja dan moet je 'handig' zijn maar is het de moeite?

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

• u_nix_we_all
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Ik vermoed eerder dat het condensatoren zijn die niet lekker meer zijn.

You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.

• Finesse
  • Registratie: November 2014
  • Niet online
Ik had hem nog graag wat kunnen gebruiken maar dat zit er blijkbaar niet echt meer in.
'T is dan wel een oudje maar ik houd niet zo van wegwerpen en maar wat anders, kijk ook maar sporadisch TV, zelfs nog analoog.
Pagina: 1