Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Verwijderd

Topicstarter
Dag iedereen,

Ben nu al een tijdje op zoek naar een 'flagship' phone met liefst de laatste 820 processor.
Maar helaas zie ik dat zo goed als elke gsm tegenwoordig de 5,5 inch standaard is geworden.

Vind voor mezelf dit geen keuze, heb een tablet voor groot gebruik en wil liefst een compacte maar goeie smartphone hebben voor de komende jaren tegen te gaan.

Heb op heden een HTC one X+ (4,7? inch) en wil liefst niet groter gaan maar wil absoluut wel goeie camera en de laatste processor. Na lang zoeken zie ik op heden geen goed alternatief. Wil geen chinese gsm gaan importeren omdat ik nog eco cheques heb die ik kan gebruiken. Daarnaast is het budget <500 euro inclusief de cheques. Vind het niet nodig om 800 € aan een telefoon uit te geven :)

Iemand wat informatie over telefoons die nog moeten uitkomen dit jaar die dergelijke specs hebben?
zou ook leuk zijn moest er een front end vinger afdruk zijn ipv aan de achterkant :)

• Ardjee
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 12-11 23:07
Z5C is afaik de enige sub 5 inch met "recente" hardware. Helaas geen 820 maar een 810. Zelf heb ik een z3 compact en die is atm met android 6 ook nog snel zat. Dus of die 820 nou ook echt nodig is?

pricewatch: Sony Xperia Z5 Compact Zwart

• MicGlou
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 12-11 21:00
Zoals hierboven genoemd Sony Z5 Compact heeft goede specs en een 4,6" scherm... of een HTC One M9.

Maar verder is het idd niet veel, dan zit je toch al snel met een langzamere soc zoals een SD650

• FiXeR.nl
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Anders kom je bij een iPhone SE terecht. Maar dat is dan meteen weer erg klein, en bovendien wil je waarschijnlijk Android?

• Marly
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-05-2021
Tja.., zoals hier al gezegd, flagship = groot voor de meeste fabrikanten, dus ik denk niet, dat er dit jaar nog modellen bijkomen, die én klein én high-end zijn. Je keuze blijft dus waarschijnlijk beperkt tot Sony Z5 Compact en iPhone SE.